Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

In a Dungeon – království pastí

aktualizováno 
Sám uzavřený v podzemním komplexku plném oldschool rébusů. Svižná a příjemná plošinovka In a Dungeon nemůže zklamat.
80

In a Dungeon

Platforma: Freeware
Výrobce: Alexitron

  • Spousta zajímavých pastí
  • Kratší (byť to moc nevadí)

Stáhnout

inadungeon_poster

inadungeon_01Také jste si při sledování dobrodružství Indiana Jonese přáli zažít všechny ty eskapády s uíkáním před valící se kamenu koulí či macgyverovským probouráním se zdí do prastaré hrobky? Pak přesně pro vás je In a Dungeon, který spíchl svérázný vývojář řezdívkou Alexitron (jeho humorné odporující si odpovědi zmateným hráčům na IndieGames blogu doporučuji vygooglit a přečíst).

In a Dungeon je shora viděná hra kombinující umně logický rychlík s plošinovkou. Abych tak řekl, na hry jako je In a Dungeon se píšou recenze mimořádně špatně. In a Dungeon je totiž nadprůměrně kvalitní hra, ale celá jeho kvalita je postavená na vychcaném level designu, který  důvodů nemá smysl do recenze detailně vypisovat, ale tentokrát vám ani okolní obrázky moc nenapoví.

inadungeon_02Máte-li alespoň trochu rádi plošinovky postavené na nutnosti rychle jednat, jděte rovnou stahovat. Hra sama o sobě je relativně krátká, ale o to více je zábava intenzivnější. V sérii kol musíte se vždy musíte dostat k určitému vypínači, kterým deaktivujete zelená silová pole a odemknete si cestu do dalších kol okolo. Podstatné je, že každá mapa je jiná a vyžaduje jiný trochu přístup. Čím dále jste od počátku, tím obtížnější pasti nacházíte.

Pasti jsou většinou založené na vaší schopnosti rychle přeskočit z jedné plošinky na druhou, ideálně ještě se pohybující od sebe, mizející, či vůbec provádějící neplechy. Sympatické je, že hra vás nijak nepenalizuje za smrt a nebere vám jakékoliv životy – padat do hlubin můžete dokud vás to neomrzí.

inadungeon_03Není všechno zlato, co se třpytí a ani krátký In a Dungeon není bez chyb. Absence zvuku nebo krátkost hry by se ještě dala přehlédnout, hold není každý den posvícení. Zásadnější problémy jsem ale měl  panáka při skákání, kdy jsme zkrátka  shora nebyl sto určit přesně, kam dopadne, což v plošinovce docela vadí. Jiní hráči si zase ztěžovali na problémy mezerníkem či nižší framerate.

Alexitronův In a Dungeon se směle zařadil mezi příjemnou jednohubku, která umí pobavit všechny hráče bez rozdílu a nepotřebuje  milióny polygonů ani superoriginální mechanismy. Víc takových her!

Autor:


Hodnocení hry

Naše hodnocení

80 %

Hodnocení čtenářů

56 %

Vaše hodnocení

Doposud hodnotilo 18 čtenářů



Nejčtenější

Další z rubriky

Gauge Of Rage
Gauge Of Rage je Hotline Miami se zombíky... A taky třikrát krvavější.

Vzpomínáte na Hotline Miami? A vzpomínáte na to, jak šíleně rychlá a neskutečně zábavná to byla hra? Gauge Of Rage si bere inspiraci plnými hrstmi a přidává i...  celý článek

Bloody Walls
V Bloody Walls se váš zbývající život počítá na vteřiny

Nákaza je nevyhnutelná a váš život brzy skončí. Protilátka v Bloody Walls je jen dočasná a je potřeba mít jí pořádnou zásobu, chcete-li zůstat člověkem. Tak...  celý článek

Chillin 'N Killin
Chillin 'N Killin je generická akce se zombíky, ale pobaví

Nemrtví zleva, nemrtví zprava! V Chillin 'N Killin kosíte desítky zombií, nakupujete nové zbraně a bezcílně si v pěkné grafice užíváte potoky cizí krve....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.