Zdá se, že nic na světě není pro dospívající teenagery více přitažlivé, než je strašidelný, mnoho dekád opuštěný hotel, ve kterém se podle historek ztratilo mnoho odvážných lidí. Hlavní hrdina Inside The Seaside Inn se vydává zcela sám na průzkum jednoho takového stavení. Kdyby nebylo trošku zamotaných map a několika nepříjemných chyb, klidně by si hra mohla vzít vyšší hodnocení. Především kvůli skvělé atmosféře.
Ve hře tedy procházíte hotelem, který se nyní nachází v katastrofálním stavu. Všude jsou samé pukliny a závaly. Ty pro vás ale většinou nepředstavují překážku. Větší problém je s všemi těmi zamknutými dveřmi. Valnou většinu času tak hledáte klíče, které vám otevírají cestu dál. Neustále se tak vracíte a otevíráte dřív nedostupné místnosti. To však nevadí, protože na vás hra neustále útočí skriptovanými událostmi, které podporují atmosféru.
Po chvíli najdete sekeru, se kterou už se dokážete bránit a brzy na vás zaútočí první havěť. Téměř naprostou většinu nepřátel lze zabít jedním, dvěma údery. Sežrat se vás snaží všechno od hadů, nakažených psů a koček až po podivná monstra, která jakoby vypadla z nějakého dílu Silent Hill. Problém je v tom, že při útoku sekerou postava neoplývá žádnou animací a před vámi tak poletuje sekera, kterou nikdo nedrží. Malý, ale hloupý nedodělek.
Větším problémem je fakt, že postava se neustále někde zasekává. Při průchodu koridorem to není tak vidět (kromě třesoucí se obrazovky), ale ve chvíli, kdy se pokusíte nějakou překážku z vlastní iniciativy přeskočit, postava se téměř s železnou pravidelností zasekne ve výskoku. Takovýchto momentů je zde více a je třeba si na ně dávat při hraní pozor.
Inside The Seaside Inn má mnoho pozitiv. Originální styl grafiky, slušně budovanou atmosféru, dobrý zvuk a sem tam hrající hudbu. Na druhou stranu se v ní setkáte s několika trestuhodnými chybami, z nichž ty nejvýraznější jsem už zmínil. Hra by mohla být delší, ale pokud se nezaseknete do nějaké zdi, těch dvacet minut herního času si tak jako tak užijete.