Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Joy Meeting – co můžeme čekat od systému Joynet

  12:00aktualizováno  10. září 3:51
Nedávno proběhla konference autorů systému Joynet. Co od tohoto vývojářského uskupení lze čekat? Velké, velké věci – soutěže o hodnotné ceny, možnost ovlivnit připravované hry a vše ostatní shrnujeme v dnešním článku…

V neděli 7. března 2004 se uskutečnil historicky první JoyMeeting, tedy setkání členů sdružení nezávislých vývojářů freeware her pod názvem Joynet, realizačního týmu a členů zakládajícího vývojového týmu freewarových her Joywood Studios. Setkání bylo realizováno ve speciálně pro tento účel zřízeném chatroomu na domovských stránkách projektu, tedy na http://www.joynet.cz/. Oficiální čas zahájení byl stanoven na 11:00 a moderovaná diskuse probíhala bezmála dvě hodiny. Pro přehlednost byla diskuse rozdělena na několik bodů. Co všechno se nakonec dohodlo shrnou následující odstavce:

Doupě – pařanský koutek
Půjde o soutež s věcnými cenami, kde zájemci o účast budou soutěžit s fotografií svého pracovního prostředí, popřípadě pařanského koutku. Soutěž bude mít dva vítěze. Jednoho vyberou hlasováním návštěvníci webu http://www.joynet.cz/ a druhého porota složená takto - Luboš Horák alias Mustafa (administrátor oficiálních stránek Joynetu), Tomáš Pala (zakladatel Joywood Studios), Pekař (autor her z kategorie Funny Games stažitelných na stránkách Joywood Studios a chystané adventury Únos aneb tajemství hlubin lesa) a Jiří Macich ml. (člen sdružení Joynet a autor řady miniher).

Ruská ruleta
Akce, kterou Joynet připraví pro pobavení nejen svých členů, ale i návštěvníků oficiálních stránek na http://www.joynet.cz/ z řad široké internetové veřejnosti. Realizačním týmem bude zveřejněno několik herních scénářů a námětů na hru. Návštěvníci oficiálních stránek Joynetu budou moci hlasováním vybrat jeden z námětů a scenářů, který pak bude realizován týmem Joywood Studios. V určitých fázích vývoje se budou moci budoucí potencionální hráči rozhodnout, kterým z nabídnutých směrů se bude vývoj hry ubírat.

Soutěž s Únosem
S vydáním dlouho připravované adventure od Pekaře (autora Funny Games Trosečník, Útěk či Nezbedný krtek) s názvem Únos aneb tajemství hlubin lesa (více o chystané hře na stránkách Joywood Studios - vydavatele hry) přijde i soutěž pro všechny vývojáře. Zájemci o účast (a příp. i o výhru) dostanou úkol vytvořit libovolnou hru, jejímž námětem bude cokoliv spojené s únosem. Není myšleno s chystanou hrou Únos, ale se samotným aktem únosu kohokoliv, čehokoliv, jakkoliv, kdekoliv. Vítěz vybere bank, jehož obsahem bude finanční hotovost. Základní výše banku bude ještě upřesněna na http://www.joynet.cz/, ale pravděpodobně se bude pohybovat v řádu tisíc. Případní sponzoři budou moci hodnotu banku navýšit. Soutěžící na dalších bodovaných místech získají věcné ceny. Soutěže se může zúčastnit občan ČR nebo SR se hrou, která bude v češtině či slovenštině a bude obsahovat speciální logo zaručující, že hra byla vytvořena právě pro účel zúčastnění se v této soutěži. Soutěž bude vyhlášena spolu s vydáním hry Únos aneb tajemství hlubin lesa, protože se oba projekty budou navzájem propagovat. Více informací nabídne oficiální tisková zpráva, kterou si zájemci mohou stáhnout zde.

Další změny
Joynet je dynamicky se rozvíjející projekt. V současnosti pracuje administrátor oficiálních stránek sdružení (http://www.joynet.cz/) - Luboš Horák - na řadě změn. Půjde jak o drobnosti usnadňující navigaci a orientaci, tak o nové služby pro členy sdružení. Samotnému JoyMeetingu předcházelo představení nové sady bannerů a nové verze vzhledu Joynetu (registrovaní uživatelé si vzhled mohou přepínat). Všem představeným akcím a soutěžím se bude postupně vdechovat život. Zájemci naleznou aktuální informace na http://www.joynet.cz/, popřípadě na http://bonusweb.idnes.cz//. Jakékoliv dotazy lze směřovat na joywood@centrum.cz nebo admin@joynet.cz.

Podle všeho se tedy zdá, že se rodí vedle Českých her a Gamecode třetí opravdu zajímavý, byť jiným směrem laděný projekt. Plné hry, potažmo BonusWeb, pochopitelně nezůstávají stát stranou a nadále budou s týmem Joywood Studios i s celým systémem Joynet aktivně spolupracovat, jako se tomu dělo doposud.

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Rozhovor - Daniel Viktorin
Rozhovor s Danielem Viktorinem

O chystaných projektech, prodejích shareware her na našem trhu i nové online hře jsme si povídali s naším bývalým kolegou a autorem mnoha dopravních simulátorů...  celý článek

Family Farm perex
Family Farm - dojmy z demoverze

Skvělý simulátor farmaření od českého týmu Hammerware má pohlednou grafiku a nabízí promyšlenou příběhovou kampaň. Ostatně vyzkoušet si ho můžete sami.  celý článek

2011
Nejlepší nezávislé hry roku 2010 - 1. část

První část nabízí výběr nejlepších adventur, akčních her a arkád, které jste si v minulém roce mohli z Plných her stáhnout.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.