Ostatně jeho fragment uvidíte již v prvním levelu, jeho plnou krásu ale objevíte až postupně s procházením misí dalších. Ono toto grafické ladění může být v první misi dokonce i matoucí. Na popředí totiž máte právě řešený level, přičemž v pozadí je možno vidět mise další. Jasným odlišovadlem je barva, kterou si každý level utrhl dvou vlastní, a díky tomu se vám jednotlivé čáry do sebe plést nebudou. To ale není jediná obměna mezi jednotlivými levely a samozřejmě se dočkáte i jiných překážek a odlišně sestavených plošinek, což ve výsledku dá odlišný herní zážitek. Jednou také budou levely ve tvaru drobného obdélníků, jindy roztažené přes celou obrazovku, pak zase pro změnu ve tvaru šestiúhelníku. I s těmito drobnostmi si autoři poměrně obstojně pohráli a výsledný dojem je jedině výtečný.
Možná také proto je trochu smutné, že do celého tohoto kolosu nebylo zakomponováno trochu víc než jen pouhé hopsání. To budete v každém levelu provádět tak maximálně před několik málo plošinek postavených přehledně nad sebou. Jejich počet byste mnohdy zvládli přepočítat na prstech jedné ruky, to znamená, že jednotlivé mise budou dostatečně svižné a krátké i když se postupně začne navyšovat obtížnost. Tak jako tak bude nutné dávat si pozor na malé nenápadné protivníky, kteří se pravidelně pohybují zprava doleva a naopak. Důležité tedy bude vychytat tu pravou chvíli, protože jakýkoliv dotyk mezi vámi a nepřítelem znamená okamžitou smrt respektive restart levelu. Životů máte nespočet vlastně nekonečné množství a tak vás kromě ztraceného času na neúspěchu nemusí vlastně vůbec nic vadit.
I když je nápad s prolínajícími se levely je tak trochu pohřbený grafikou umístěnou na stereotypní černé obrazovce a na ní vykreslenými jednoduchými liniemi. Plusovým bodem je i Playground, kde můžete myší kreslit vlastní levely a následně po nich hopsat. To natahuje herní dobu ještě o nějaký ten významný kus dopředu.