Kamiha - barvy kam se podíváš
Za prvé je třeba zmínit možná až přehnaně barevné provedení. Na žádné vize budoucnosti přenesené do charakteru vámi ničených lodí se zde rozhodně nehraje. Místo toho vypadají všechny jednotky fantaskně až neuvěřitelně. Zda se vám bude podobný přístup zamlouvat či nikoliv již záleží zcela na vašem vkusu.
Ať už je ale odpověď na první zásadní otázku jakákoliv, ani tomu, kdo grafickou tématiku doslova zbožňuje, nebude rozhodně sedět neskutečná nepřehlednost, která se dostaví především v pozdějších fázích hry. Začátek se nese v pomalém duchu, ovšem zrychlovat palba se začne nezvykle rychle a tím i znesnadňovat orientace v prostoru. Ten se totiž velice rychle zakryje projektily všech možných barev a tvarů, které vystřelují lodě protivníků. Ty přilétají v přesně daných skupinkách a počtech, přičemž ze zbraní vystřelují vždy jen po přesně dané době a každá loď v trochu jiném ornamentu. To může být pro vás svým způsobem výhoda, poté co totiž hru zapnete po několikáté (či prostě párkrát po sobě natáhnete bačkory) budete již přesně vědět, jak na jednotlivé typy vyzrát a kde v kterém momentu čekat přílet té či oné lodi. Podobné mechanické učení pak je téměř jediným způsobem, kterak v hře jako Kamiha uspět. Pokud se totiž o podobnou věc nebudete ustavičně snažit, nejspíše velice rychle pohoříte. V určitých momentech hry je totiž obrazovka tak nepřehledná, že již ani nejste schopni se změtí projektilů pohybovat (ono ani najít volný průchod v podstatě nejde) a umíráte stál a stále dokola. V tomto momentě je třeba na obhajobu hříčky prohlásit, že se mi na druhou stranu zamlouval systém nových životů. Po ztrátě jednoho vás autoři nestaví úplně na začátek hry, místo toho se prostě objevíte v momentě, kde jste před malou chvilkou zmizeli. A také za velkého přispění tohoto jednoduchého pravidla se dokážete v konceptu hry samotné dostat alespoň o fous dále, než by se vám povedlo normálně.
Na druhou stranu je třeba uvést, že grafická stránka rozhodně nepatří k nejhorším. Jak jsem se již zmínila dříve, nemusí sice sedět úplně každému, Do výraznějšího nadprůměru v 2D oblasti ale rozhodně spadá. A nejhůře na tom nejsou ani zvuky, za což Kamiha získává zpátky potřebné kredity.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 4 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!