Koda - síla odrazu
Jak už to tak u skill her bývá, nespadají do kategorie zrovna extrémně komplikovaných záležitostí. Spíše sázejí na jednoduchost a to jak v části koncepční, tak i co se zpracování týče. To ale není rozhodně na škodu a nám se tak do rukou dostává poměrně zdařilý projekt odehrávající se v poměrně malém okně, čili s nízkým rozlišením. Jednotlivé levely jsou si pak velmi podobné a vesměs sestávají z několika samostatných plošinek, na které je potřeba se vyškrábat a tak jednoduše dojít až ke kýženému cíli, kterým v tomto případě je svítící bílý objekt na konci každého levelu. I když může cesta k němu na první pohled vypadat neskutečně snadně, pravda je trochu někde jinde a mnohdy její dosažení znamená mnoho restartů za sebou a opakovaných hraní jedné a té samé pasáže.
Ty hlavní problémy totiž nejsou na první pohled vidět. Za prvé se po vás časem vedle jednoduchého dosažení cíle bude vyžadovat i několik vedlejších questů jako je kupříkladu sbírání bílých kuliček, bez nichž nebudete připuštěni dále. Ty jsou rozmístěny všude možně, většinou se ale stejně jedná o místa, která byste museli projít tak jako tak.
To hlavní jsem si nechávala na konec a sice způsob, jakým se budete po herním prostředí pohybovat. Za prvé je to klasický výskok, který asi nikoho nepřekvapí. Důležitý je druhý způsob, který budete se skokem v ideálním případě kombinovat. Jedná se o jakési odrážení se za pomocí velmi pevného lana. To v jistém místě klidně ve vzduchu zapíchnete a následně pokračujete po zadanou dobu přímým směrem až dokud nedojde lano. Takto doletíte i na plošinky, kam byste normálně neměli přístup. Občas je ale i s touto dopravou problém, neboť se nezkušeným může snadno stát, že přeletí plošinku, na které se původně chtěli zastavit no a podobných překážek je vlastně ve hře hned několik.
Koda je tedy projektem, který od vás požaduje přesnost. Grafická stránka je netradiční a vytkla bych jí snad až příliš špatnou viditelnost bodlinek, na něž se můžete napíchnout. Jinak je ale design poměrně zdařilý a projektu není takto téměř co vytknout. Zkrátka další nadprůměrný projekt z řady...
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 8 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...