Příběh se začíná odvíjet roku 1944, kdy celým světem cloumá světová válka a není pro toto období vhodnějšího hrdinu než vojáka, hrdinně bojujícím na frontě. Aby hra ale nezaváněla vojenskou akcí , pověřili autoři vojáka podstatně mírovější a klidnější misí, která se kompletně odehraje na území jednoho blíže neurčeného a válkou notně poznamenaného města. Ony jsou to v současném stavu spíše blíže neurčené trosky a nepořádek na místě, kde ještě před nedávnem dozajista žili lidé. Úkolem vojáka bude držet nad tímto místem patronát a nepropustit po hlavní silnici ani jediného vojáka v případě, že by se tu snad nějaký objevil. Aby ale nemusel proti případnému vpádu stát zcela osamocen (což by bylo trochu zbytečné) vydá se k blízké rozhledně, odkud je na celé město perfektní výhled. A vzhledem k tomu, že jeho americké posily a přátelé doposud nedorazili na pomoc, nezbývá mu ani nic jiného než do pozorovatelny skutečně proniknout.
A to je váš první úkol, který se následně rozroste o několik dalších, které ale co do obtížnosti příliš nepřekvapí a uspokojí spíše nováčky v žánru či méně zkušenější hráče. Ostatně možná až přílišná jednoduchost se odráží i v samotné délce hry, která vám vystačí jen na dosti hubených patnáct až dvacet minut, což je uboze málo. Nehledě na to, že za celou dobu přijdete do styku s tak malým počtem předmětů, že se snad ani v jejich správném umístění a použití nemůžete zmýlit. Ke slovu také hned několikrát přijde vaše příruční zbraň, jíž lze kupodivu použít nejen k zabíjení nepřátel, ale i ke střelbě na neživé terče, stejně jako můžete rukojetí prorazit proti vám postavené překážky.
Zasazení a samotné zpracování se hodí jako takové důstojné zakončení jinak napolo kritické a napolo pochvalné recenze. I když tedy na dlouhou dobu neoslní obsahově, alespoň několik plusových bodů za zpracování a slušné animace či zvuky je přičíst takřka nutné.