Hlavním hrdinou se stává malý králíček. Ten ovšem není tak bezbranný, jak by se z tohoto popisu mohlo mylně zdát. Oproti svým protivníkům drží v ruce jedno velmi důležité eso – laserovou zbraň s neomezeným zásobníkem. Bez té by byla v tomto bludišti ztracen, neboť musí být neustále v pohybu. Bludiště je totiž postupně zaplavováno stále stoupající hladinou vody a pokud chce králík alespoň chvíli přežít, nebylo by od věci této přírodní katastrofě utéct. Pokud se mu to snad nepovede, myslím že netřeba zdůrazňovat, co následuje poté.
K smrti ale může dojít ještě druhou cestou a z praxe vím, že u mě to byla i cesta daleko pravděpodobnější. Během zběsilého útěku směrem nahoru bude třeba vyhýbat se nepřátelským jednotkám. Ti vypadají jako návštěvníci z cizí a daleké planety, nemají žádnou zbraň a pochodují jen chaoticky zdejšími chodbami. Pokud tedy nějakého takového potkáte a připlete se vám do cesty, bez váhání je třeba jej odstřelit. V případě, že vás jakýmkoliv způsobem zraní, přicházíte o jednu třetinu z herního zdraví a tím se vlastně přibližujete konci hry. Pokud totiž tímto způsobem přijdete o všechny tři (a věřte že to není žádný problém při tom spěchu), hra pro vás končí zápisem do tabulky nejlepších hráčů s ohledem na vámi získané skóre (přičítá se především oním zabíjením).
Jinak je ale Laser Bunny stále o tom samém, jen cesty jsou náhodně generované a to samé platí i pro protivníky. Bludiště je dosti komplikované a najít správnou cestu na první pokus je ve vašem nejlepším zájmu. Jinak se totiž připravíte o cenné sekundy a přiblížíte ke stoupající hladině. Celkově je tedy asi nejvýraznějším plusovým bodem Laser Bunny jeho hratelnost a grafická stránka. Obě se ale okoukají, neboť již tvůrcům nezbyl čas na více rozličných prostředí. Na odreagování ale projekt jako dělaný.