Little Walker

Little Walker | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Little Walker je veselá a hravá, ale náročná plošinovka

• 0
Roztomilá plošinovka Little Walker je o podivné postavičce, která se rozhodla vydat do světa a nikdy se už nezastavit. Jak její cesta skončí, záleží jen na vás, vašich schopnostech a nervech.
Little Walker

Znáte pohádku o koblížku, který se vydal do světa? Představte si, že koblížek se kutálí a kutálí a nemůže zastavit. A teď si místo koblihy představte jednoduchou kreslenou postavičku, která se zastavením má stejně tak velké potíže. Jmenuje se Little Walker a kromě zábavného, barevného světa vám ukáže, jak taková dětsky vypadající nevinná hra může být obtížná.

Little Walker

Náš hrdina skutečně nemůže zastavit. Proto mu ostatně říkají chodec. Pro vás to znamená, že na rozdíl od ostatních her tohoto typu ovládáte jen směr, kterým bude náš protagonista pochodovat, a dál už maximálně můžete rozhodovat o tom, kdy má vyskočit. Cílem je vyhnou se všem pastím, nenechat se sežrat, nebo umlátit a dosáhnout konce každé úrovně. V tomto směru hra nepředstavuje nic nového.

Little Walker

Pokud by ovládání u takovéto hry bylo nepřesné, způsobilo by katastrofické problémy, ale naštěstí tomu tak v tomto případě není. Kromě směru chůze můžete docela dobře ovládat i výšku skoku. Čím déle tlačítko podržíte, tím víš se hrdina vznese. Nemůžete samozřejmě vyskočit libovolně vysoko, existuje jistá hranice, ale držením skoku můžete i pomalu plachtit a dosáhnout závratných dálek. Ze skoku lze také likvidovat určité typy nepřátel. Takříkajíc "mario stylem".

Little Walker

Základy se naučíte během prvních deseti vteřin a pak už je jen vaší záležitostí, jestli budete věci zkoušet stylem pokus – omyl. Dotknout se kaktusu bolí a do lávy se ponoří jen naprostý šílenec, ale na to už musíte přijít sami. Hra je náročná co do smyslu obtížnosti některých úseků, ale naštěstí máte neomezeně mnoho životů.

Little Walker

Tedy, jak se to vezme. Hrdina může udělat chybu pětkrát a pak se skácí vysílený k zemi. V takovém momentě ho vyvedete z kómatu pomocí frenetického mačkání klávesy. Tím získá k dobru dva další životy. Věřte mi, že v některých úrovních vás bude bolet z oživování ruka. Zemřít tedy teoreticky nemůžete a hra tuto vymoženost nahrazuje počtem věcí a mechanismů, které vás můžou zranit, nebo po nich můžete uklouznout.

Little Walker

Little Walker je veselá hříčka, u které se občas budou i ti vytrvalejší vztekat. Neustálé mačkání jedné klávesy, kdy už popadesáté oživujete ležícího paňáca, dokáže zlikvidovat i značkové klávesnice, ale jak se skoro říká ve filmu: "Můžou nám vzít ovladače, ale nikdy nám nevezmou naši touhu hrát!" Dokud vás tedy Little Walker neomrzí, nebo nepadnete vyčerpáním k zemi, budete šílet vzteky a přitom se bavit v rytmu veselých barev a hudby.