Na svědomí tohoto šťastlivce má jeden z českých tvůrců využívajících program Gamemaker, jemuž se dílko skutečně povedlo. Nepustil se totiž cestou jednoduché a ošklivě zpracované a co možná nejvíckrát zkopírované hry jako spousta jeho kolegů, šel si svou vlastní cestou a na dílku si dal vskutku záležet.
S hrdinou ne nepodobným známému Robinu Holcovi se podíváme do hustých lesů, kde se blyští doslova dolar na dolaru, o čemž se ostatně sami přesvědčíte. K dispozici je vám několik ševelů, přičemž máte na výběr zda postupovat pěkně postupně nebo si rovnou zvolit některý z pokročilejších levelů, což umožňuje jedna z položek hlavního menu.
Ať tak či onak, vždy budete posláni do oné husté džungle, kde je vystavěná složitá dřevěná konstrukce po níž budete poskakovat a pobíhat jako je tomu ve většině klasických hopsaček. Opět tedy budeme překonávat různé vodní hladiny a jiné překážky, přičemž řešením v mnoha případech není ani omylem pouze dlouhatánský skok. Na některé vzdálenosti totiž vaše síla nestačí a právě v té chvíli nastupuje na scénu vaše kuše s neomezeným množstvím munice. S ní ale nebudete zdolávat jednoho protivného nepřátele za druhým, ba právě naopak. Tu máte výhradně určenou na střílení do příslušných spínačů, díky nimž kupříkladu spustíte dolů most nebo nějaký vysunete.
Nějací ti nepřátelé se zde nacházejí pochopitelně také, jinak by to ani nebyla ta pravá hopsačka. Bohužel je však nelze vraždit pohodlně na dálku pouhým střílením, nutno je vždycky k valící se zelené kouli přijít dotknout se jí a vzápětí bleskově uskočit. Koule totiž po chvíli exploduje a neuhnete-li může vás i zcela zabít. Po technické stránce pak takřka není co hře vyčíst – prostě příjemné překvapení, sice nikterak úžasná hratelnost, ale rozhodně zabaví.