Úkolem hráče bude provádět mnicha labyrintem levelů a to tak, aby si přivlastnil co možná největší poklad. Tomuto mnichovi se totiž zachtělo po velkém bohatství a v otázce jeho získání se stáváte prostředníky. Levely jsou různorodé a začínají pouze jednoduchým projitím z jedné strany plošinky na druhou. Na tom samozřejmě nic není a tak se dostanete až na druhý konec, kde již vyčkává fialový krystal. Po jeho vyzvednutí level okamžitě končí a přesouváte se dále.
Dobré je si také uvědomit, že na splnění každé mise dostáváte pouze omezené časové dispozice. Dobré je tedy dlouho neváhat a postupovat rychle, ale s rozvahou. Každá mise se totiž nachází na malé a mnohdy i úzké plošince, kde nejsou nijak odděleny okraje, z nichž můžete jednoduše přepadnout a to je konečně a smrtelné. Kolem tohoto prostoru se totiž nachází voda a náš mnich se bohužel v klášteře nenaučil a tak se okamžitě utopí a na vás je jen zcela restartovat level.
A cože vlastně budete v následujících levelech dělat poté, co se dostanete přes úvodní primitivní kousky jako je pouhé přecházení z jedné strany na druhou. Poté se vám totiž do cesty postaví bednička, respektive celá řada beden, které musíte odsouvat podle jasně daných pravidel jako v Sokobanovi a tak třeba pohnete jen s jednou naráz a občas vás překvapí stromy a zarážky, které je nutné brát v potaz. Přísloví dvakrát měř a jednou řež je zde opět možné uplatnit, neboť špatný krok může znamenat naprosté zablokování průchodnosti a zbytečný restart.
Závěr bude věnován výčtu negativních částí hry. Mezi těmi jasně dominuje ovládání. Na celou herní plochu nazíráme pohledem shora a to ještě ne přímým pohledem a právě nabraný úhel dělá nepříjemnosti v ovládání, kdy není zcelaj asné, kterou kurzorovou klávesu stisknout, abyste se posunuli o políčko doprava z pohledu hlavního hrdiny. Jinak je ale grafika i obsahová stránka velmi pěkná, škoda že ovládání natolik degraduje hratelnost.