Mana Spark

Mana Spark | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

V roli lučištníka v Mana Spark se chvíli cítíte jako superhrdina

• 0
Pokud jde o vaše reflexy, cítíte se takříkajíc „silní v kramflecích“? Otestujte se v Mana Spark. V roli hrdinného (ale zranitelného) lučištníka stojíte proti přesile náhodně generovaných nepřátel. Ale nebojte se, za svou snahu budete odměněni. Pokud přežijete.
70

Mana Spark

Výrobce: Behemutt

• rychlá akce s RPG prvky
  • náhodně generovaný obsah
  • chytří nepřátelé
  • po několika úrovních obtížnost raketově vzroste
  • chybí děj a nějaký vyšší cíl

Mana Spark

Svět v akční hře na hrdiny Mana Spark je velice nebezpečné místo plné smrtících a poměrně inteligentních nepřátel. Kromě vašich atletických schopností však máte k ruce svůj věrný luk, který postupem času vylepšujete s tím, jak nacházíte poklady v náhodně generovaných lokacích a z vás se stávají téměř polobozi. Jenže stejně jako v reálu máte jen jeden život.

Mana Spark

V mnoha hrách na hrdiny se povolání lučištníka bere spíš jako podpůrné. Přesně mířenými střelami oslabuje protivníka, schovává se vzadu, dál od soupeře, zatímco silnější a odolnější členové skupiny se s nepřáteli potýkají tváří v tvář a schytávají rány. V Mana Spark je jediným hrdinou právě lučištník. A vy se musíte setsakra ohánět, abyste ho udrželi naživu.

Mana Spark

Náhodně generované 2D úrovně se liší jednak prostředím a pak také množstvím a druhem nepřátel. Smrtící jsou všechny. Úkolem však není pozabíjet všechno, ale jen najít a aktivovat páky, které vám otevřou cestu dál. Váš luk (jediná zbraň) zprvu střílí sice poměrně silně, ale přebíjení trvá dlouho. To se však záhy změní, protože všechny levely jsou naplněny truhlicemi, ve kterých se skrývají různorodá vylepšení.

Mana Spark

A i ta jsou náhodně generovaná. Stejně jako v jiných roguelike hrách i zde velice záleží na štěstí a na tom, co vám z truhlic vypadne. Pokaždé však vypadnou nějaké peníze ze zmasakrovaných monster. Za ty si v každé sudé úrovni můžete nakoupit další vylepšení. Nejdřív je ovšem třeba zaplatit a teprve pak se vám otevře možnost vybrat si jeden ze tří nabízených artefaktů.

Mana Spark

Nepřátelé jsou poměrně vychytralí, ale síla umělé inteligence (kterou na stránkách vychvalují samotní autoři) se projeví až ve vyšších úrovních, kdy začnou monstra kooperovat, obcházet vás a vůbec se snažit k vám dostat blíž. Vy, protože nechcete, aby vás kdejaká zrůda kousla do krku, si je musíte přesnými ranami držet od těla. K tomu se výborně hodí např. vylepšení, které po zásahu odhazuje protivníky směrem od vás.

Mana Spark

Jakmile se totiž stane, že se do vás nějaký přerostlý vlk opravdu zahryzne nebo do vás nedejbože zarazí sekeru svalnatý skřet, vaše zásoba života spadne na nepříjemně nízkou hodnotu. Více než tři, maximálně čtyři údery nepřežijete. Jakmile zemřete, hra vám umožní poslední sekundy života konvertovat do animace ve formátu .gif a začít znova. Život dobrodruha-lučištníka zkrátka není zrovna slastný.

Na této stránce si můžete stáhnout i verze pro Mac a Linux.

70 %

0 %