Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mandala - dvojbarevný svět

  12:00aktualizováno  20. června 11:10
Vítěz Two View Contest v celé své kráse - shodou okolností od autora z českých luhů a hájů. Dokážete si spojit dva různobarevné světy do jednoho a poprat se s přichystanými úkoly?
70

Mandala

Platforma: Freeware
Výrobce: Jazzuo

Stáhnout

Soul Blob Český vývojář Jazzuo, to je na naší freeware scéně pojem. Ani ne tak pro jeho nezapomenutelná, chytlavá a kvalitativně převyšující ostatní tvorbu. Hry však vyrábí jako na běžícím pásu, k tvorbě používá nizozemský Gamemaker a ačkoliv mnohdy na pohled nejsou jeho hry zrovna nejpřitažlivější, hráčskou obec si získají svým mnohdy až kontroverzním námětem.

Není se tedy co divit, když se v zahraničí konala soutěž mající za úkol vytvořit co možná nejoriginálnější dílko využívající dvou herních obrazovek, že se do ní s chutí zapojil – ba co víc, v konkurenci několika velicSoul Blob e slušných her dokonce vyhrál. A právě oním vítězným projektem byla Mandala (co se týče konkurence, účastnila se třeba také zajímavě vypadající a graficky rozhodně zdařilejší Soul Blob, jež však nakonec obsadila až třetí příčku).

Ta rozdělí váš svět na dvě poloviny. Můžete si to představit jako dvě oči, které nejsou schopny kooperace a dělí tak viděnou skutečnost na dva zcela odlišné světy. Ten v pravo je schopný vstřebávat pouze červenou barvu, zatímco ten vlevo zase modrou – ve skutečnosti je pak svět složený z plošinek modro-červený.

Náš hlavní hrdina není pak co se týče barevných nároků žádný troškař. Po tomto světě se totiž dokáže pohybovat jen v úseku, kde se červená a modrá barva překrývají. Na takovou plošinku se dokáže hbitě přilepit a pohybovat se jak se mu zlíbí. To však pochopitelně nebude až tak jednoduché. Zpočátku postačí uhlídat si, kde které barvy jsoSoul Blob u, správně to odhadnout a vyskákat na patřičná místa. Postupně se však začnou objevovat také pohyblivé plošinky či prvky, jimiž musíte pohnout, aby se modrá s červenou překryly a vy je tak mohli použít. Úkolem v každém levelu, stejně jako úvodním tutoriálu je sesbírat všechny dostupné zlaté mince a následně ukořistit také zlatý klíč, což bude vyžadovat velkou porci arkádové zdatnosti.

Jak už je u Jazzuových her zvykem, ani Mandala neoplývá zrovna výtečným technickým zpracováním – spíše naopak. Nabízí jednoduše vypadající herní prostředí, dvojbarevný svět tvořený jednoduchými čárami – to co však bezpochyby zaujalo i porotu byla hratelnost, která je vskutku výtečná. Přesvědčte se o tom sami.

Autor:


Hodnocení hry

Naše hodnocení

70 %

Hodnocení čtenářů

29 %

Vaše hodnocení

Doposud hodnotilo 13 čtenářů



Nejčtenější

Další z rubriky

Chillin 'N Killin
Chillin 'N Killin je generická akce se zombíky, ale pobaví

Nemrtví zleva, nemrtví zprava! V Chillin 'N Killin kosíte desítky zombií, nakupujete nové zbraně a bezcílně si v pěkné grafice užíváte potoky cizí krve....  celý článek

Bloody Walls
V Bloody Walls se váš zbývající život počítá na vteřiny

Nákaza je nevyhnutelná a váš život brzy skončí. Protilátka v Bloody Walls je jen dočasná a je potřeba mít jí pořádnou zásobu, chcete-li zůstat člověkem. Tak...  celý článek

Symmetry
Symmetry je děsivý výjev ze života s psychickou chorobou

Pokud se považujete za perfekcionisty, pravděpodobně vás Symmetry vyděsí. Mít v životě všechno pěkně „na svém místě“ je však mnohdy těžší, než se zdá. Zvlášť...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.