Výrobce: Marko Vukovic

• osobité grafické zpracování
  • jednoduchá střílečka
  • nízká trvanlivost
  • špatné animace

Master of Shadows

Po grafické stránce vytříbená dvourozměrná akce Master of Shadows rozhodně není hrou, kterou budete hrát neustále dokola a pořád vás bude bavit. Velmi jednoduchá hratelnost je vyvážena faktem, že hra je tak dlouhá, jako dvě přestávky v práci na oběd a nabídne kromě oné zajímavé atmosféry a grafiky i trošku podivný a jednoduchý, ale zábavný příběh.

Master of Shadows

Jsou hry, které by hráč měl dostat do hrobu. Výjimečné tituly, které mu změnily život, na které rád vzpomíná nebo ho jen prostě neskutečně bavily. Každý takové má. A kromě těchto existuje ten zbytek. Master of Shadows je co do hratelnosti mimořádně nenápaditá akce. Hráč jde směrem kupředu (nebo vlastně doprava), přitom kosí všechno v dohledu a sem tam se zastaví a vyslechne rozhovor.

Master of Shadows

Hra, jejíž hlavní protagonista, mariňák ve výslužbě, který usne u televize a probudí se v podivném abstraktním světě, by sama o sobě byla tak hloupá, jako právě tato zápletka. Je to ovšem právě ona zmiňovaná stylizace, která z Master of Shadows dělá dílo, které se na pevném disku sice nebude točit dlouho, ale pro krátkou chvíli je zajímavou zábavou. Stačí se podívat na obrázky a je jasné, že styl je to, oč tu běží především. Jedinou slabinou v jinak interesantní prezentaci jsou tak jen slabší animace.

Master of Shadows

Lhal bych, kdybych řekl, že se autoři tohoto akčního titulu nijak nepokusili ozvláštnit své dílo. Kromě celkem zajímavých příběhových pasáží (úroveň na jedoucím vlaku) jsou to zvláště ony rozhovory, které posouvají příběh trochu dál, a třeba pozdější nutnost kombinovat střelbu s házením oslepujících granátů, protože někteří nepřátelé jsou jinak téměř nezasažitelní.

Master of Shadows

Pravda je krutá: pokud si Master of Shadows zahrajete, možná zítra, ale spíš za týden či dva si na něj ani nevzpomenete. To ale přece ani tak nevadí. Hry jsou tady od toho, aby hráče bavily a to po omezenou dobu splňuje tato hra celkem klidně. Kromě ošklivých animací není bezmyšlenkovité a mimořádně jednoduché střílečce moc co vytknout. Snad jen kromě toho, že svůj obraz do srdcí hráčů zrovna nevypálí a v paměti se ztratí jako slzy v dešti, jak by řekl klasik.

55 %

40 %

Doposud hodnotilo 8 čtenářů