Zatímco Fibonacci se vyžívalo v krvavém likvidování všeho živého, hrdinka arkády Meril jde naprosto nenásilnou cestou bez přítomnosti jakékoliv zbraně. Již v menu si ale všimnete jedné nepříjemnosti, který je spojena s jazykovou bariérou. A tak nebudete „hieroglyfům“ s největší pravděpodobností rozumět. Obecně ale platí, že v horní položce si vyberete číslo levelu, do něhož se chcete pustit a přepnutím na druhou a zmáčknutím enteru hru pustíte.
Posléze vás již čeká jen soubor levelů plných arkádových nástrah. Cílem malé dívčiny je sebrat v levelu všechno ovoce. Toho je proměnlivé množství a tak zatímco v jedné misi narazíte na jediný kousek, v dalších jich může být naopak deset. Abyste se v počtu lépe zorientovali je dobré na své pouti na chvíli zastavit a vydechnout, což zajistí zobrazení mapy levelu, kde jsou kýžené kousky výrazně vyznačeny a tak vám alespoň zhruba prozradí svou pozici.
Vystávat podobným způsobem delší dobu ale rozhodně není to, co vás dovede k vítězství. Meril je ve znamení nekončícího spěchu a svazujících časových limitů, přičemž na jednu misi ze začátku mte zhruba jednu minutu. Postupně se ale začnou jejich prostory zvětšovat a bohužel úměrně s tím nenarůstá i časový limit, což lehce navyšuje obtížnost. Naštěstí jste ale vybaveni několika životy, k jejichž čerpání právě v případě podobného výpadku dojde a když už bystě náhodou vypadli ze hry úplně, můžete si v menu navolit právě číslo levelu, v němž jste skončili (ty které jste již započali řešit jsou jakoby odemčené a již vícekrát je nebudete muset zdlouhavě dobývat).
Grafická stránka představuje poměrně zajímavý 2D svět s příjemnou ručně kreslenou grafiku, která se představí v jakémsi pohádkovém hávu, což je vzhledem k charakteru hlavní hrdinky více než vhodné. Celkově tedy Meril působí svěže a záživně, navíc se i neméně dobře hraje.