Mole v názvu této hry upozorňuje na to, že se místo instalatéra Maria setkáme s krtkem. Příliš se ale na něj nezvykejte, trávit s ním totiž budete jen malý zlomek času. Stejně jako v Mariovi, ani zde totiž nechybí možnost vylepšovat schopnosti postavy a tím i její odolnost. V Mariovi mají tento efekt barevné hříbky respektive květinky, zde se bude jednat o zkumavky se zelenou tekutinou. Ty vás vždy posunou na pomyslné pyramidě o jeden stupínek nahoru. Na rozdíl od Maria se vám ale zde dostává změny nejen co se schopností týče, ale i vizuálních. Z nenápadného krtka se stává daleko vyšší a šikovnější tvor, ovšem při jakémkoliv styku s nepřátelským jedincem zase o jeden stupínek na pyramidě vývoje poklesnete. Stejně rychle jako schopnosti nabudete tedy o ně můžete přijít.
A bohužel tomu tak s největší pravděpodobností bude, protože obtížnost je jedna z věcí, která by se do budoucích verzí měla rozhodně zlepšit. Takto se totiž v mnoha případech jedná o pekelně obtížnou záležitost, které pomáhá snad akorát fakt, že mise jsou velmi krátké a pokud se zadaří, dokončíte je za chvíli. Na druhou stranu je budete velmi často opakovat a to v některých případech opravdu mockrát.
Pár slov si zaslouží také ti, kteří se vám postaví a budou vám usilovat o život. Je jich obrovské množství druhů, ale také se jich najednou na jedné obrazovce neskutečně moc objeví. V jedné misi se mi dokonce stalo, že jsem se asi pětkrát nedostala dál než na další plošinku, kde mě pět nepřátel pokaždé doslova udupalo. Bude se jednat o vyskakující míčky, záludné modré krystaly, létající jedince, pochodující bomby a mnoho dalších. Graficky jsou zvládnuty skvěle a při jejich tvorbě autor dozajista zapojil invenci, s jejich množstvím je to ale problém. Navíc občas vám hlavu zamotají i bedničky, které rozbíjíte výskokem. Jinak ale tento způsob likvidace funguje jen na malé množství nepřátel, což je další věc, která hru jako celek ztěžuje. Proti takovým se postavíte jinak než útěkem až v momentě, kdy budete moct začít střílet vlivem získaných schopností.