Základ hry samozřejmě tvoří poměrně rozsáhlá sada levelů, která se řídí dle klasických pravidel. Hráč se zhostí ovládání modrého panáčka, který je zde hlavním hrdinou. S tím se budete pohybovat po různě rozsáhlých levelech, které spojuje přítomnost beden různě rozmístěných po levelu. S těmi můžete pohybovat, což ale zaznamená jedno výrazné omezení a sice fakt, že najednou můžete pohybovat jen jednou jedinou bednou, což vás nutí k neustálému promýšlení následujícího kroku. Pokud byste snad zaznamenali špatný pohyb a posunuli bednu tam, kde nemá být a tím si zcela zablokovali přístup k exitu. Ze začátku jste svědky jen rozehřívajících levelů, kterým ale hned záhy odzvoní a místo nich přijdou na řadu zapeklitější případům, které budou daleko větší zátěži na šedou kůru mozkovou.
Co vás ale na Mollerhoj vedle příjemné grafické stránky jistě zaujme je poměrně originální způsob, kterým se autor rozhodl svou hru rozšiřovat. Součástí hry je editor levelů, v němž si můžete jednoduše naklikat vlastní misi, rozestavit bedny a nepohyblivé objekty. Všechny tyto levely můžete posléze uložit a případně i použít funkci Share. Ta vás možná překvapivě připojí do jednoho threadu na fóru oficiální stránky Gamemaker, otevře vám možmnost odeslání nového příspěvku a pokud ji potvrdíte, objeví se v threadu směsice čísel poskládaných u sebe, které vlastně charakterizují level samotný. Jednoduchým způsobem tak nasdílíte vámi vytvořený level ostatním hráčům, kteří si ho mohou následným označením ve fóru, stisknutím kláves ctrl+c a přepnutím se do hry, kde vyberou možnost from clipboard, do hry natáhnout, uložit a posléze zkusit zdolat. Samozřejmě, že ne všechny hráčské levely jsou kvalitní, síto mezi nimiž provádí sám autor, který v hlavním threadu uvádí ty nejpovedenější a hlavně nejobtížnější kousky.
Díky speciální funkci, která se kupodivu v zahraničním Gamemaker komunitě rychle uchytila, se může Mollerhoj stát téměř nekonečným dílkem. A to je potřeba adekvátně ocenit.