Monster Evolution – hubení lidstva
Monster Evolution
Platforma: Freeware
Výrobce: Nob Studio
- Grafická stylizace
- Hraní za „ty zlé“
- Brzy nastupuje nuda
- - Podvyužitý systém evoluce
- Podvyužitý systém evoluce
- Podivný fullscreen
Šipky pro pohyb, Mezerník pro útok/pojídání
monsters_evolution_poster
Jak to tedy vypadá? Ovládáte potvoru a pochodujete ulicemi. Město je rozděleno na několik výškových úrovní, mezi kterými můžete přeskakovat. Zpočátku pojídáte civilisty a tak sbíráte body, s prvním evolvováním se ale dostaví vojáci. Nejprve budete čelit chlapům s puškama, později se dostaví i tanky a letecká technika.
Na začátku dostanete na výběr tři typy stvůr. Dvě z nich jsou odsouzeny pochodování po zemi, alebrž neumějí létat, byť mohou lozit i do vyšších výšek a svou velikostí později zaplácnou půl obrazovky. Zdaleka nejefektivnější je ovšem hraní za potvoru létající, která nejen že je osvobozena od palby tanků, ale může efektivněji ničit i armádní vrtulníky a vzducholodě, o větším výběru civilistů k zakousnutí nemluvě.
Teoreticky by Monsters Evolution měl nabízet tři odlišné herní postupy, ale v praxi má smysl hrát spíše za létající kreatury. Ty pouze pochodující sice naberou více hitpointů, ale ze hry se stává pouhé pochodování ze strany na stranu a masakrování člověků. Bohužel, jak jsem naznačil už dříve, celý koncept je poněkud podvyužitý a v důsledku vlastně nepříliš zábavný. Kterýkoliv ze sympatických nápadů prostě není podle mého dotažený do konce, a to včetně samotného nápadu hraní za „ty zlé“. Když se nad tím zamyslím, pravděpodobně bych v Monster Evolution mnohem raději pilotoval bojový vrtulník zoufale se snažící sundat bossáckého dinosaura, než abych ovládal toho hopsajícího dinosaura.
K čemu je ve hře prvek evoluce, když stejně můžete libovolně evolvovat z humanoida na dvouhlavou slizku a pak zase do trojhlavého draka? A vůbec – devastace města je zcela sterilní a omezuje se jen na požírání civilistů, vojáků a strojů. Žádné zbořitelné stavby nečekejte.
Hodnocení “mírný nadprůměr“ většinou znamená pětiminutovou jednohubku, a tak je tomu i v dnešním případě. Stačilo si více pohrát s designem (jediné!) mapy, se schopnostmi jednotlivých vývojových linií, a mohla na světě být vysoce kvalitní záležitost. Takhle tu máme ale jenom důkaz toho, že lidi z Nob Studios umějí zajímavě kreslit.Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 27 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...