Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moorhuhn: Der Fluch des Goldes

  12:00aktualizováno  8:29
Adventura Moorhuhn: Der Fluch des Goldes sice není nijak rozsáhlá, ale je v němčině, takže pokud tímto jazykem nevládnete vám návod jistě přijde vhod.

Začínáte v pracovně, otevřete truhlu a seberte pilu, měšec a křídu, dále otevřete šuplík a seberte zapalovač a nůž. Stříbrnou truhlu nechte být, zatím se nedá otevřít. Ještě se podívejte do regálu na knihy a přečtěte si rodinnou kroniku.

Nyní běžte k obrazu a prozkoumejte ho, uvidíte svého předka se čtyřlístkem, vedle jsou hodiny, z nich seberte pružinu (Sprungfeder) a klíč od hodin. Vyjděte na chodbu a běžte do protější místnosti, opět si prohlédněte obraz a uvidíte svého předka, jak drží svícen, seberte z hodin ručičku a závaží, ze země seberte klíček. Vyjděte ven a běžte do další místnosti, tam by měl být obraz s vidlemi, tentokrát z hodin seberte hodinovou ručičku a druhé závaží, dále seberte v místnosti kladivo. Běžte do posledního pokoje, na obraze je předek s knihou, do hodin nyní vložte obě závaží, hodinové ručičky, pružinu a klíček od hodin, natáhněte je.

Vraťte se do místnosti s obrazem předka se čtyřlístkem, to je ta první místnost, kde jste začali. Otevřete šuplík a použijte druhý klíček a získáte tak prsten. Ještě klikněte na trezor a navolte tuto kombinaci 

1. číselníkem – 4
2. číselníkem – 7
3. číselníkem – 5
4. číselníkem – 3

Pokud nevíte, odkud se vzala ta čísla, tak řešení najdete na těch obrazech, 1. místnost je obraz se čtyřlístkem, druhý obsahoval knihu s číslem 7, 3. obsahoval 5-ti ramenní svícen a 4. jsou vidle.

Z trezoru seberte svěcenou vodu, kolík a přečtěte si knihu, vraťte se do místnosti s obrazem předka s vidlemi, tam si pokecejte se zrcadlem, objeví se duch, dejte mu prsten, a pak vstupte do zrcadla. Promluvte si se Smrtkou, zahrajete si s nim skořápky, musíte 5x najít tu, kde se nachází lebka. 

1. pokus- vlevo 
2. pokus- vlevo
3. pokus- uprostřed
4. pokus- vlevo
5. pokus- vpravo

Vraťte se do místnosti s lebkou a malbou svého předka s knihou. Použijte kolík na krb, pak spojte v inventáři křídu se svěcenou vodu. Nyní si promluvte s lebkou a dostanete 3 hádanky.

1. odpověď- ALT

2. odpověď- TOTENGRÄBER (pozor, nejde o obyčejný A, ale přehlasovaný německý A, takže musíte mít nastaveno funkci pro psaní německých znaků)


3. odpověď- BUCH

Použijte na lebku zuhelnatělý kolík a svěcenou křídu, získáte tak knihu. Přečtěte si ji a napište do ni slovo OPA, čímž se vám zjeví děda a spolu s nim půjdete do 1. místnosti.

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

webovky3_poster
Germánské webovky: Travian a OGame

Ještě jsme zde. Z původně plánovaného týdeníku rozebírajícího necelý tucet signifikantních webových her poslední dekády se sice z recenzentských,...  celý článek

Mario
Největší herní klaďas Mario týrá zvířata, tvrdí jejich ochránci

Do videoher se kriticky pustila už i Americká organizace na ochranu zvířat PETA. Terčem kritiky se stalo nošení virtuální kožešiny. Organizace tvrdí, že nechce...  celý článek

Dots and boxes
Dots and Boxes - dojmy z betaverze

Máte rádi logické hry? Tým Sosáci vydal betaverzi své hry, která vychází z populárního Othella nebo Reversi.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.