Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moorhuhn: Der Fluch des Goldes

  12:00aktualizováno  8:29
Adventura Moorhuhn: Der Fluch des Goldes sice není nijak rozsáhlá, ale je v němčině, takže pokud tímto jazykem nevládnete vám návod jistě přijde vhod.

Začínáte v pracovně, otevřete truhlu a seberte pilu, měšec a křídu, dále otevřete šuplík a seberte zapalovač a nůž. Stříbrnou truhlu nechte být, zatím se nedá otevřít. Ještě se podívejte do regálu na knihy a přečtěte si rodinnou kroniku.

Nyní běžte k obrazu a prozkoumejte ho, uvidíte svého předka se čtyřlístkem, vedle jsou hodiny, z nich seberte pružinu (Sprungfeder) a klíč od hodin. Vyjděte na chodbu a běžte do protější místnosti, opět si prohlédněte obraz a uvidíte svého předka, jak drží svícen, seberte z hodin ručičku a závaží, ze země seberte klíček. Vyjděte ven a běžte do další místnosti, tam by měl být obraz s vidlemi, tentokrát z hodin seberte hodinovou ručičku a druhé závaží, dále seberte v místnosti kladivo. Běžte do posledního pokoje, na obraze je předek s knihou, do hodin nyní vložte obě závaží, hodinové ručičky, pružinu a klíček od hodin, natáhněte je.

Vraťte se do místnosti s obrazem předka se čtyřlístkem, to je ta první místnost, kde jste začali. Otevřete šuplík a použijte druhý klíček a získáte tak prsten. Ještě klikněte na trezor a navolte tuto kombinaci 

1. číselníkem – 4
2. číselníkem – 7
3. číselníkem – 5
4. číselníkem – 3

Pokud nevíte, odkud se vzala ta čísla, tak řešení najdete na těch obrazech, 1. místnost je obraz se čtyřlístkem, druhý obsahoval knihu s číslem 7, 3. obsahoval 5-ti ramenní svícen a 4. jsou vidle.

Z trezoru seberte svěcenou vodu, kolík a přečtěte si knihu, vraťte se do místnosti s obrazem předka s vidlemi, tam si pokecejte se zrcadlem, objeví se duch, dejte mu prsten, a pak vstupte do zrcadla. Promluvte si se Smrtkou, zahrajete si s nim skořápky, musíte 5x najít tu, kde se nachází lebka. 

1. pokus- vlevo 
2. pokus- vlevo
3. pokus- uprostřed
4. pokus- vlevo
5. pokus- vpravo

Vraťte se do místnosti s lebkou a malbou svého předka s knihou. Použijte kolík na krb, pak spojte v inventáři křídu se svěcenou vodu. Nyní si promluvte s lebkou a dostanete 3 hádanky.

1. odpověď- ALT

2. odpověď- TOTENGRÄBER (pozor, nejde o obyčejný A, ale přehlasovaný německý A, takže musíte mít nastaveno funkci pro psaní německých znaků)


3. odpověď- BUCH

Použijte na lebku zuhelnatělý kolík a svěcenou křídu, získáte tak knihu. Přečtěte si ji a napište do ni slovo OPA, čímž se vám zjeví děda a spolu s nim půjdete do 1. místnosti.

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.