Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Murder in a Wheel - návod

  11:58aktualizováno  31. srpna 12:00
Návod na adventuru Murder in a Wheel.

Pracovna

Seberte větrák a otevřete dvířka ventilace. Vyjděte na chodbu.

Chodba

Zde seberte housle z podstavce. Poté otevřete prádelní šachtu nalevo od podstavce a prozkoumejte ji. Přejděte ke kočičímu pelíšku a prozkoumejte ho, najdete kočičí chlupy, ty seberte. Sejděte dolů po schodech.

Přízemí

Otevřete šatník (dveře pod schodištěm) a prohledejte ho, najdete kleště. S jejich pomocí vytáhněte háček na oblečení vlevo v obrazovce. Vstupte do dveří s kruhovým oknem.

Kuchyň

Otevřete nejširší šuplík vlevo od trouby a prohledejte ho, získáte nůžky. Vraťte se na chodbu v horním patře a vstupte prvními dveřmi zleva do ložnice.

Ložnice

Zde z postele seberte ramínko a s pomocí nůžek ustřihněte nit z klubka stojícím na konferenčním stolku napravo od postele. V inventáři skombinujte háček s nití, získáte provizorní hákovací zařízení. Nyní s pomocí nůžek opět získejte kus nitě z klubka a tu v inventáři skombinujte s ramínkem, máte smyčec. Nyní se vraťte se na chodbu.

Chodba II

Zde použijte provizorní hákovací zařízení na prádelní šachtu, získáte zkrvavený kapesník. Sejděte po schodech a zamiřte do kuchyně.

Kuchyň II

Zahrajte na housle, čímž zaručeně odradíte kocoura od jeho misky s mlékem. Misku prohledejte, najdete rolničku, seberte ji. Vraťte se do přízemí a zamiřte do poslední neprozkoumané místnosti - obýváku.

Obývák

Zapojte větrák do zásuvky umístěné v pravé boční štěně a zapněte jej. Nyní použijte kočičí chlupy na větrák, tlustý chlápek (vím, že jsou oba chlápci tlustí, myslím toho s knírkem) kýchne a ztratí novinový útržek. Seberte a přečtěte si jej. Nyní postupně dejte novinový útržek, zkrvavený kapesní a rolničku tlustému chlápkovi bez knírku, proklikejte se nezbytnýmu rozhovory a odejděte do kuchyně.

Kuchyň III

Promluvte si se služebnou a vyproste si od ní prachovku (chcete ji k dokázání kocourovi neviny). Prachovku použijte na ventilaci umístěnou vlevo dole. Se špinavou prachovkou běžte do obýváku, kde ji dejte tlustému chlápkovi bez knírku. Poté se do kuchyně vraťte, promluvte se služebnou a zvolte 2 odpověď (I canâÂ?Â?t help butâÂ?Ś). Získáte kombinaci sejfu. Vydejte se tedy do ložnice.

Ložnice II

Odtáhněte obraz na stěně a otevřete sejf za ním ukrytý. Sejf prohledejte a se získaným křečkem utíkejte za tlustým mužem v obývací pokoji (za tím bez knírku). Dejte mu křečka. Spustíte rozhovorový labyrint. Volte postupně odpovědi na těchto pozicích: 1, 2, 3, 4, 1, 3, 3, 2, 3.
Co říct víc, máte to za sebou!

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Neurony
Smrt mladíka vážícího 160 kilogramů mohou mít na svědomí videohry

Letošní červen byl osudný pro třiadvacetiletého Francise Haydocka z britského Birminghamu. Mladík zemřel po náhlém záchvatu, aniž by byl dříve diagnostikován...  celý článek

Kulivočko
Kulivočko - dojmy z dema

Zahráli jsme si demo české adventury Kulivočko.  celý článek

Family Farm perex
Family Farm - dojmy z demoverze

Skvělý simulátor farmaření od českého týmu Hammerware má pohlednou grafiku a nabízí promyšlenou příběhovou kampaň. Ostatně vyzkoušet si ho můžete sami.  celý článek

Toyota Avensis 1.6D ACTIVE WG
Toyota Avensis 1.6D ACTIVE WG

r.v. 2016, naj. 31 932 km, diesel
489 900 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.