Na druhou stranu i přes mnohokrát zmíněnou originalitu nemusí tento projekt sednout každému. Prvně je vytvořen pouze za pomocí bílého pozadí a na něm kreslených tenkých černých obrysů, což má v celkovém měřítku budit dojem tužky na papíře. Také proto jsou některé linie lehce roztřepené.
U jiných projektů by vás prostě podobná grafika nijak neoslovila, Cactus dokáže ale i z mála vykouzlit velmi příjemný dojem. V případě grafické stránky My Entry je toho docíleno animací. Na vše nahlížíte shora ovšem ze specifického úhlu, takže se vám stromy až srandovně přibližují a zvětšují. Hodně obtížně se to popisuje, v akci zejména při rychlejším průchodu lokací to ale vypadá hodně zajímavě.
Kochat se okolním prostředí, to vám ale samozřejmě na celou herní dobu nevydrží. Naštěstí ani hratelnost na tom není nejhůře. Jedná se o akční hru – ovládáte tedy postavu třímající v ruce zbraň. S tou bude ohrožovat okolí zejména blížící se protivníky, které není vidět zdálky, vzhledem k omezené viditelnosti. Setkání s nimi tedy může být poměrně překvapením. Důležité pak je nepustit si je k tělu a zlikvidovat je pěkně zdálky. Pokud totiž v tomto neuspějete, nebude vám odebrána pouze část zdraví, ale budete na místě mrtví, což už není taková sranda.
Upřímně patří My Entry spíše k průměru Cactusových her. V grafice se vytáhl, animace je velmi pěkná a hratelnost ujde. Nic z toho ale nevydrží déle než pár minut a věřím, že se najdou i tací, které grafika odradí natolik, že hru ani nestáhnou. To je ale na druhou stranu možná trochu škoda...