Menu vás přivítá velmi příjemnými grafickými elementy – zkrátka vypadá velmi podařeně a to samé lze na první pohled prohlásit i o herní ploše. Jak ale zjistíte postupným procházením hry, elementy se příliš neobnovují, velké části mapy jsou jenom „hluchá místa“ zkrátka taková hluchá výplň do které se ani nedostanete a pohybujete se jen po určité vyšlapané cestičce. Na druhou stranu je toto řešení lepší, než kdyby bylo okolí obtaženo jen jednobarevným pozadím.
Bohužel Darkmoonsoft opět přichází s hrou, která neprošla tak puntičkářským betatestem jako by si zasloužila a chybky jsou v ní vidět na první pohled. Mě osobně se několikrát podařilo nesmyslně se zaseknout a bez restartu to vyřešit prostě nešlo. Problémy jsou také s editorem, který se ne vždy chová tak, jak by měl.
Abychom jenom nekritizovali je nutno dodat, že celkový nápad není zase tak špatný. Kombinuje spolu prvky z několika známých logických her současně. Za prvé jistě poznáte kousky Sokobana, což se odráží jen v občasné nutnosti posunout kousek dřevěnou bednu a to tak, abyste si neblokovali cestu dále. Jinak bude nutné sbírat penízky a následně je odnést do hnědého rance. Občas se vám do cesty připlete ledová plocha, která vám tak nějak přikazuje jakým způsobem se pohybovat, proto je dobré si vše důkladně rozmyslet dříve, než na ni vůbec vejdete. Taktéž chybí ukládací systém, místo kterého si musíte pamatovat hesla levelů a vracet se do nich jejich prostřednictvím, což se dá překousnout. Horší je to již s hratelností, která mě nějak nenadchla. Po několika málo levelech jsem měla pocit, že dělám vše znovu a dokola, navíc je řešení mnohdy na první pohled znatelné. Na celý nový rok vám tedy hra nejspíše nevydrží, alespoň na jeho začátku vás ale na chvíli zabaví, byť se k ní nejspíše už nevrátíte.