Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návod: Heed

aktualizováno 
Pokud jste se zasekli v této mystické adventuře a hledáte cestu ven, nápomocen vám bude náš zevrubný návod, který vás kousek po kousku provede od začátku až do konce.
Vše začíná tím, že zvláštní moucha přistane na kamenu před vámi. Pokuste se ji kliknutím chytnout, přeletí na druhou stranu. Po cestě uvidíte probliknout podivného ducha, který opět zmizí. Opakovaně se pokuste mouchu chytnout a intervaly, v nichž se duch objevuje se prodlouží, až se objeví zcela a promluví si s vámi. Následně svou pozornost upřete na nástavec napravo, kde jsou vyryty podivné znaky a po vašem prozkoumání začne svítit.

Na další obrazovce je potřeba přejít ke stromu nalevo, kde vyvoláte dalšího ducha, který ale nereaguje na vaše akce skoro jako by vás neviděl. Poté co ducha opustíte, opět přiletí moucha, kterou duch vidět dokáže. Abyste se mohli s duchem pobavit, je potřeba dovést mouchu až k duchovi. Toho dosáhnete tak, že se dotknete stromu, abyste vypnuli světla, následně se pokusíte chytit mouchu, která vyletí nahoru a usadí se tam. Poté světlo opět zapněte a moucha přitahována světlem doletí až k duchovi a usadí se na něm – ten vás již vidí. Můžete si s ním promluvit, a pokud vyzkoušíte všechna témata dozvíte se i o tajném klášteře. Následně ducha opusťte a posunete se do další lokace.

Ta se odehrává na mostě, kde se musíte vydat více napravo, aby se rozsvítily oči sochy. Tu prozkoumejte a následně si s ní promluvte. Ta ale neodpovídá, tak zbývá jen se jí dotknout. Moucha odletí, opustí sochu a vy se můžete vydat dál, napravo, promluvit si s duchem a pokračovat vpravo ven z lokace.

Dalším prostředím je klášter. Poté, co se ocitnete u drobného domu, zaklepejte na dveře a promluvte si s mnichem. Zde na vás nic dalšího nečeká a posouváte se dále.

V další lokaci uvidíte především ruiny kláštera a jednu sochu. Jejím prohlédnutím opět vyvoláte ducha, který vám ale nebude příliš nápomocný. Proto se posunete o kousek doprava do dalšího prostoru, který se nachází na kousku skály nad velkou propastí. Vedle se nachází pilíř, jehož prohlédnutím rozeznáte znaky z první lokace. Objeví se další duch, který vás již povede k tomu, abyste se stali „the source“ čili zdroj, oč zde celou dobu běží.

Nyní se role obrací a musíte navádět někoho dalšího a to bez toho, abyste mluvili a nebo se jako celek zjevili. Je nutné komunikovat jiným způsobem. K tomu vám pomohou sochy, na nichž přistaňte přesně v tomto pořadí – pravá, střední, levá, pravá, levá, střední, levá, pravá, prostřední. Tím jste cestovateli ukázali cestu.

Na další lokaci je nutné otevřít dveře do podzemní lokace a to rozsvěcováním žárovek. Ty je nutné rozsvítit v množství od jedné do čtyřech, přičemž tím že přistavene na jedné rozsvítíte jiné a je nutné přijít na specifická pravidla. Poté vejdete dovnitř, kde bude nutné postupně rozsvítit světla a cestovatele navést a to až doprava, kde rozsvítíte nakonec světlo nad dveřmi, což vás dovede až k poslednímu úkolu, tlačítkům v levé části, kde je nutno odzkoušet jejich funkčnost tak, aby byly následně stisknuty ve správném pořadí. Pokud je očíslujeme 1 až 4 zleva doprava, pak je nutné, aby byly stisknuty takto – 2,3,1,4. Pokud v takovémto pořadí stoupnete na světla, dveře se otevřou a hra končí.





Nejčtenější

Další z rubriky

Dots and boxes
Dots and Boxes - dojmy z betaverze

Máte rádi logické hry? Tým Sosáci vydal betaverzi své hry, která vychází z populárního Othella nebo Reversi.  celý článek

Awakener
Návod: Awakener - zcela neznámý opilec

Sympatická adventura s poměrně logickými řešenímu hádanek je vhodná i pro začínající hráče adventur. Pokud byste se i přesto na některém místě zasekli, pomůže...  celý článek

Rozhovor - Daniel Viktorin
Rozhovor s Danielem Viktorinem

O chystaných projektech, prodejích shareware her na našem trhu i nové online hře jsme si povídali s naším bývalým kolegou a autorem mnoha dopravních simulátorů...  celý článek

Ovesné košíčky plněné jogurtem
Ovesné košíčky plněné jogurtem

Zdravá rychlovka pro celou rodinu.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.