Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návod na hru Robotragedy

  1:06aktualizováno  1:11
Ačkoliv byste coby superinteligentní robot neměli mít s řešením zapeklitých situací nejmenší problém, je vhodné vědět, že existuje pomůcka, jež ušetří vaše obvody zbytečného přehřívání. V nejhorších okamžicích se tedy nebojte sáhnout do inventáře a vypomoci si našim návodem.

UVNITŘ DOMU
V prvním pokoji seberte polštář a modrý drát z TV. Zapněte světla. Až proběhne sekvence, kdy se vystřídá modrá, zelená a rudá barva, klikněte na světla znovu. Pokoj zalije fialová záře a na stěně objevíte lístek, který zprvu nebyl vidět, seberte jej. Vstupte do koupelny (válec vprostřed místnosti) seberte háček na ručníky, zubní kartáček a provázek.
Vstupte do druhého pokoje. Seberte tužku, nůž, toaster, knihu s návodem na výrobu střelného prachu a sklenici s marmeládou. Použijte nůž na Dustyho (pojízdný vysavač) - nabrousíte jej. Odřízněte z prutu kus vlasce. Kliknutím na samotný pravý okraj obrazovky přejděte do třetího pokoje. Zde posbírejte vybitou baterii, tyčku a zrcátko. 
Vraťte se do prostředního pokoje. Zde vložte baterii do lednice. Otevřete kovové dveře a vstupte do temné místnosti. Seberte solničku, kyselinu, použijte zubní kartáček na pastičku na myši a seberte sýr. Vraťte se do první místnosti a v koupelně vylijte sklenici s marmeládou. Do prázdné nádoby vložte sýr a přejděte do prostředního pokoje.
Nádobu se sýrem užijte na myší díru a s chyceným hlodavcem se vypravte do temné místnosti, kde jej použijte na pytlácké oko. Vraťte se do prostřední místnosti. Zde použijte ulomenou špičku tužky na dveře do temné místnosti, získáte tak uhlíkový prášek. Nasypte jej do solničky, do směsi ještě přilijte kyselinu a s výsledným produktem opět navštivte temnou místnost. Váš produkt nasypte do zámku zamčené skříňky s dálkovým ovládáním, s ní ještě nakombinujte provázek. Funkcí "užít" je zapalte. Po explozi ze skříňky seberte dálkové ovládání, vložte do něj baterii a vraťte se do prostřední místnosti. 
Položte polštář na porcelánovou vázu a lasem stáhněte šroubovák z vrcholu police. Funkcí "mluvit" přivolejte Dustyho a šroubovákem otevřete poklop na jeho trupu. Z jeho útrob vylovte modrou baterii a vložte ji do ovládání. Poté použijte papír s kódem (který jste získali v první místnosti s fialovým světlem) na ovladač. V inventáři ještě chvilku vydržte a zkombinujte toaster s modrým drátem. Vydejte se do prvního pokoje.
Použijte šroubovák na věšáček (který jste získali v koupelně) a vzniklou gumovou část zkombinujte s tužkou, získáte tak provizorní šíp. Z vlasce a tyčky sestavte provizorní luk. Obě provizorie smontujte v jeden celek.
Tímto celkem pak sestřelte kartu nad futrem dveří. Seberte ji a nahlédněte k televizi. Použijte šroubovák na její krytku (během této akce získáte kus plastu a samotnou krytku) a pak zkombinujte toaster s vnitřkem TV. Vsuňte do toasteru kartu a použijte dálkové ovládání. Získáte ideálně nastavenou kartu. Vsuňte ji do terminálu u dveří a vstupte do obýváku. Seberte řidítka a fotoaparát. Vyjděte ven.
Vypravte se k teleportu (levá strana obrazovky) a po cestě nezapomeňte sebrat hřebík ležící na zemi. Teleport použijte se na Quoid.

QUOID
Vypravte s k budově a u vstupu seberte magnet a plechovku. Pokecejte s Justinem a z jeho stolu seberte maskovač(tippex). V místnosti za oponou promluvte s policistou a seberte plachtu ze sochy Robotiny. Vstupte do následujícího pokoje a posbírejte ptačí pytel s ptačím zobem. Vyfoťte svůj idol a promluvte si Peggy, získáte od ní parfém. Vydejte se zpět na mapu a dojděte k fontáně. Použijte na ni prázdnou sklenici a pak ptačí zob. Poté seberte prsten. V inventáři jej vhoďte do plechovky a přilejte kyselinu. Plechovku s prstenem použijte na fontánu a čistý prsten zabělte maskovačem(tippex). Doneste prsten policistovi, získáte volný let na Trimm moon. Navštivte tedy teleport a vydejte se na cestu.

TRIMM MOON
Vstupte do obchodu a promluvte si se zaměstnancem. Sesbírejte buráky a popel. Vložte kus plastu do puzzle, získáte nůžky, ty použijte na plachtu a fotku modly. Vyjděte ven a vstupte do pivovaru. Promluvte si prckem a seberte natahovací gumu a superlano. Vyjděte ven a zamiřte k místu se stromy. Zkombinujte natahovací gumu, hřebík šíp, hřebík a luk a použijte na ovoce. Seberte je a zajděte za Uri, dá vám za něj cukr. Aplikujte sklenici s vodou na palírnu a vyrobte si nefalšovaný rum. Seberte jej a pokračujte kolem lokace se stromy dolů. Dojdete ke koupelím, zde seberte mýdlo. Přichází velká akce. Smíchejte pytlácké oko se super lanem a použijte kovový háček v díře malých dveřích. Použijte nové lano s dveřmi a sloupkem a vše upevněte dráty. Spusťe mechanismus a otevřete dveře. Vstupte do komůrky a zde naberte lístky na Werth, zelenou substanci a katalyzer. Dojděte k pumpě, nacpěte do ní zelenou substanci a zrcátko, získáte lupu. Použijte katalyzer na buráky, ať trochu naběhnou. Zajděte do lávové místnosti a seberte kámen. Nacpěte arašídy do dutiny mezi třemi kameny. Použijte na tento výtvor kámen a knihu. Zbavte se kamenné drtě a použijte plechovku. Vydejte se k teleportu a hurá na Werth.

WERTH
Zamiřte do botanické zahrady. A použijte lupu na malou cedulku o rostlinách. Zajděte do červené pyramidy a pokecejte s opravářem. Zjistíte, co je třeba k opravě transportéru. Nalijte olej do mechanismu a pak odejděte do Města duchů. Prohoďte pár slov se Smutným duchem a pak nachytejte jeho brekot a smutky do lahvičky parfému a přidejte popel. Zašpiňte touto směsí plachtu a vytvořte tak stylový převlek. Vstupte do domu daleko vpravo, spatříte ducha Gonalda. Promluvte si sním a získejte klíče. Vyjděte ven, magnetem zmagnetizujte řidítka. S tímto provizorním detektorem kovu. Použijte jej na skvrnu pod anténou, získáte bedničku, kterou odemknete klíči od Gonalda, získáte souřadnice. Použijte je na ovladač a ten následně aplikujte na transportér. 
Vraťte se na Quoid. Zajděte na lokaci s fontánou a funkcí "prohlédnout" objevte květiny (popsané na štítku v botanické zahradě). Uřízněte je nožem a vložte do rumu. Tento likér věnujte Justinovi. Poví vám, že je nutné dostat se rozbitým transportérem na Druom a věnuje vám čip. Stavte se ještě u Peggy (místnost za opnou) a dejte jí mýdlo. Až zajde do koupelny vyměňte fotku modly (obstřiženou nůžkami) na skutečnou modlu. 
Vydejte se zpět na Werth, zde použijte čip a modlu(jako ozubené kolo) na transportér a vypravte se na Druom.

DRUOM
Zajděte na skládku a seberte velkou modrou baterii a užijte ji na růžovou nádrž. Naberte "gulav" do plechovky a oklamte zrůdu. Vyjměte "gulav" z plechovky a zajděte do domu Wizzy a Gromma. Použijte "gulav" a následně krytku z TV na vzduchové potrubí. Podívejte se klíčovou dírkou a pak použijte detektor kovu na klíč v podlaze. Použijte klíč na protější dveře a vstupte. Třikrát si promluvte s trhlým ptákem a pak vejděte do kuchyně. Vezměte houbu a cosi k jídlu. Jděte nahoru a vstupte do pokoje, když Wizzy střílí. Vezměte "zásobník". Vraťte se na zadní stranu domu a použijte houbu na vodu tekoucí z trubek a seberte kulky. Nacpěte náboje a ono jídlo do "zásobníku". Použijte mokrou houbu na známky v albu, jednu seberte a zkombinujte se "zásobníkem". Tento výtvor vložte Wizzymu do baťohu. Seberte kartu a baterky. Nyní už stačí jen použít kartu na čtečku u dveří a vychutnat si konec.

Autor:


Témata: Robot


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.