Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Night of a Hermit – návod

  12:00aktualizováno  17. května 9:50
Kvalitní adventura si zaslouží i kvalitní návod, který dovede hráče krůček po krůčku až k závěru. A takový přesně je kompletní průvodce hrou Night of a Hermit, který jsme pro vás připravili.

Night of a Hermit Promluvte si s recepční. Dostaňte z ní pokoj a až budete uvnitř, promluvte si s ní znovu, získáte páčidlo. Projděte si hotel a až vás to přestane bavit, jděte do zábavního pokoje. Prohlédněte si misku, kterou drží tlusťoch v ruce a promluvte si s ním o jeho jídle. Bude třeba mu vyrobit sedvič. Jděte tedy do kuchyně, otevřete skříňku a seberte krajíce chleba a nůž. Otevřete lednici a vybrakujte ji. Opusťte kuchyni a před ní seberte trochu kočičího žrádla z koše. Jděte k bazénu a zde se vybavte sklenicí, která leží na stole. Pokračujte na pláž a až doprava dozadu na molo. Jděte k rybáři a naberte si ze sudu maso, olej a vinegar. Použijte maso na chleba a vyrobte tak tlouštíkem žádaný sendvič. Dejte mu ho – bude tam chtít ještě přidat salát, což promptně udělejte. Ještě to chce ale majonézu, takže jděte ke svému pokoji, otevřete si jeho dveře šperhákem a podívejte se na stůl. Seberte sůl, pepř a mustard a tohle všechno spolu s olejem a vinegarem nasypte do přístroje na stolku. Naberte si výsledek do láhve a použijte to na sendvič. Ještě bude potřeba na něj přiložit trochu okurek a konečně bude tak akorát. S bonzem jděte ke skladišti. Hlídá ho pejsek, takže si s ním promluvte o obsahu jeho misky. Pak dejte bonzo Night of a Hermit do kočičího žrádla a přidejte ho do misky, čímž psa spolehlivě uspíte a dostanete se dovnitř.

Vejděte do skladu a seberte zde sirky a dýni. Použijte na ni nůž a vyřežte klasickou halloweenovskou dýni. Pak berte předměty z krabice dokud nenarazíte na svíčku. Zapalte ji a pak ji použijte na dýni. Jděte do zábavního pokoje, posuňte vázu a zhasněte světlo. Pak použijte na tlusťocha dýni a zbavíte se ho. Pokračujte do chodby před kasínem a posuňte magnet na nástěnce. Jděte do baru a navrhněte barmanovi šipky. Mine a vy mu řekněte, že vás volá žena. Oběhněte to, posuňte magnet zpátky a použijte šipku na terč. Vyhráli jste víno – otevřete ho a zjistíte, že je to jen motorový olej. Vraťte se za barmanem a stěžujte si. Dá vám lístek. Jděte na molo a úplně dozadu, dejte ho ženě v budce a naloďte se. Na palubě navštivte jako první obchod s dárky. Podívejte se na obrázek – Herman přijde na to, že by rád byl kapitánem. Podívejte se na skleněné oko a vezměte si ho. Promluvte si s majitelem obchodu, dostanete od něj falešný hák. Promluvte si s ním ještě jednou a tak dlouho do něj hučte Night of a Hermit o tom, že byste chtěli být pirátem, až se vzdá a dá vám lepidlo. Jděte do své kajuty a použijte hák na zavěšenou postel – získáte rudý šátek. Seberte zlatý kroužek z lůžka a ze skříně uniformu. Použijte ji a proměníte se v kapitána. Takto vystrojeni jděte na příď k navigátorovi. Seberte čočky a použijte je k otevření lupy. Pak je vraťte navigátorovi. Jděte zase dolů a převlékněte se zpátky. Jako Herman pak navigátorovi řekněte, že chcete zpátky.

Vraťte se do svého pokoje v hotelu. Seberte žvýkačku a zavolejte telefonem recepční. Vyjděte ven a zavřete ji uvnitř. Bude trochu naštvaná, ale to nevadí… :o) Zvýkačku ožvýkejte. Jděte k recepci a seberte zvonek a tři letáky. Pak jděte k bazénu a použijte ožvýkanou žvýkačku na pumpu. Vraťte se do chodby u kasína a použijte gauč. Měli byste najít jehlu. Ještě seberte kytaru, zahrajte na ni a vezměte si utrženou strunu. Jděte do skladu a vezměte z krabice trubku a z krabičky sirek novou sirku. Vyjděte ven a prozkoumejte kanón – získáte trochu střelného prachu. Jehlou pak propíchněte tlusťochovi v bazénu kruh – začne se topit a hlídač vysuší bazén. Night of a Hermit Použijte na trubku střelný prach a na výbušninu pak strunu. Položte TNT do bazénu a vyrobte si tak cestu do sklepa. Prozkoumejte ride pamphlet a najděte v něm volný lístek. Projděte dírou v bazénu a jděte do místnosti s lavicí. Seberte zde dálkové ovládání a otevřete šuplík. Najděte v něm deníček. Ještě si z truhly vezměte svitek a pak zajděte na Earth Ride. Promluvte si s operátorem a pak mu dejte svůj lístek. Až dorazíte do středu Země, použijte zvonek k tomu, aby se výtah vydal nahoru bez vás. Pod ním se skrývá první polovina Rosetského kamene. Přivolejte si zase zvonkem výtah a vydejte se zpátky nahoru.

Jděte do zábavního pokoje, seberte ze země střep vázy a použijte dálkové ovládání. Napište 73. Dozvíte se, co bude vaším dalším úkolem. Jděte do chodby vedle kasína a použijte střep na tapetu pod Royovou hlavou. Jděte do skladiště a seberte jídlo z krabice s věcmi. Jděte k rybáři a použijte jídlo na kyblík. Získáte rybářský prut. Jděte do skladiště a vezměte si z krabice magnet a z police kladivo. Night of a Hermit Z kanónu před domem si vezměte ještě trochu střelného prachu. Použijte ho na motorový olej a dejte ho kuchařovi. Jděte do baru. Použijte magnet na rybářský prut a vytáhněte přes okno z keříku závaží. Vezměte si zpět magnet a použijte ho na podlahu. Najděte místo, kde hráč upustil minci a pomocí kladiva ji si ji přivlastněte. Dejte ji hráči v kasínu a dostanete kartu na telefon. Použijte telefon ve svém pokoji a vyhrajte lopatu. Také použijte tapetu na zrcadlo – objevíte mapu. Zeptejte se recepční na svůj balíček. Dostanete lopatu. Použijte závaží na Badgerovu mísu a vyjděte na pláž. Najděte místo označené X a vykopejte druhou část Rosetského kamene. Použijte je na sebe, získáte kód. Pak použijte lupu na svitek a přečtěte si zprávu. Jděte do strojového pokoje ve sklepě a dále. Do velkého ucha řekněte „athreeheadedmonkey“ – a vítězství je vaše!

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.