Ocai zvolila poměrně dobře pohled shora, kde budete mít k dispozici celené monstrum vytvořené vesměs pouze s malých zelených částí. Vše ovládáte za pomocí pohybů myši, což se ukázalo asi nejrozumnější řešení. S trochou nadsázky by šlo koncept přirovnat ke klasickému hadoci, snad akorát s tím rozdílem, že grafika zaznamenala výrazný posun kupředu a zatáčení není prováděno striktně do pravého úhlu. Díky ovládání umístěného přímo na kurzoru myši tedy můžete se svým krokodýlem provádět různé divoké kličky, zatáčkys, prudkou změnu pohybu o 180 stupňů a dokonce také rychlost pohybu s myší ovlivňuje jak rychle se pohybuje had a to spíše nárazově. Pokud tedy pohybujete a najednou rychle s kurzorem přejedete až k druhé straně obrazovky, hra rozpozná, že jste v nebezpečí a chtělo by to na chvíli pohyb lehce vyhrotit a tak se také stane. I když to nyní může působit tak trochu zbytečně, v akci tuto možnost jedině doceníte.
Další věci jsou již se zmiňovaným Hadem opravdu hodně podobné. Vaším hlavním úkolem totiž bude sbírat a požívat žluté puntíky, rozmístěné po obrazovce. Celkově jde o dva druhy. První je zhruba deset drobečků, které jsou na obrazovce vykreslny od začátku a tak je můžete pohodlně sebrat najednou. Pak následuje zhruba stejný počet kořistí. Ty se ale objevují pěkně postupně a teprve po pozření jedné vidíte polohu další a to navíc mnohdy úplně na jiné straně obrazovky.
Tím ale vaše peripetie nekončí a o slovo se hlásí také nepříznivé okolí. Jde především o pohyblivé entity, které vás mohou na místě zabít, dojde-li ke kontaktu. Pohyblivým věcem se tedy vyplatí výhradně a obloukem se vyhýbat. To platí i o těch statických. Takovéto objekty vás většinou nezabijí, ale na určitý čas paralyzují, což může být ve spojení s okolo jdoucím pohyblivým nepřítelem smrtelné.
Ocai má zajímavě vymyšlené levely, zvyšující se obtížnost a jednoduchou hratelnost, která se postupně zostřuje. Její místo ve výběru pěti nejlepších je jistě zasloužené a minout byste jej neměli ani vy.