To je asi tak jediná změna, kterou byli pánové z MyPlayCity schopní. I když menu vypadá naprosto lákavě, se zbytkem hry to tak žhavé už není. To je ale bohužel politika tohoto vývojářského týmu. Po spuštění se tedy ocitáme v graficky lehce nadprůměrném prostředí, které je dominantní čirou modrou mořskou hladinou, která vlastně vystřídala stejně stereotypní černou z her odehrávajících se ve vesmíru. Jako velké plus to tedy počítat nelze.
Jistých obměn se dočkáme i v hratelnosti. Pokud si vezmeme jako modelovou skupinu většinu akčních vesmírných her, budeme nejspíše počítat s frenetickou hratelností a nepřáteli, kteří padají po zásahu jedním či dvěma projektily. To se zde ale nekoná a místo toho se bude většinou na obrazovce veskytovat pouze jedna nebo dvě lodě a těm se bude třeba plně věnovat. Nad sebou mají dokonce ukazatel života a podle toho poznáte, kolik je do ní třeba ještě napálit. K dispozici je samozřejmě několik zbraní, nové budete sbírat a přepíná se mezi nimi jednoduše přímo ve hře. Vedle slabého plivátka s vysokou kadencí dojde i na silnější projektily pohybující se ve dvojici. Takové ale pro změnu mají hendikep právě co se množství vystřelených kusů za minutu týče.
Pár slov je nutné pronést i k nepřátelům. Většinou jde o lodě, jejich typy jsou rozmanité a tak se nebudete naštěstí stále koukat na jeden a ten samý druh. Jako příjemnou změnu bych vítala i občasné statické protivníky umístěné na břehu. Abyste sestřelili je, bude nutné využít trochu netradiční vlastnosti a to je pohyblivost vašeho kanonu. Ten je pevně zakotvený v horní části lodi, dokáže se ale jednoduše otáčet kolem vlastní osy.