Z Pacmana si ale projekt několik málo prvků propůjčuje, naštěstí prakticky žádný z těchto kousků nespadá do hratelnosti, ale spíše do grafické stránky. Mladý hrdina tedy dostal žlutý vzhled, nenažranou pusu a strach z barevných duchů. Ti ho pronásledují nejen v bludišti v klasickém Pacmanovi ale také zde, kde k tomu navíc dostali daleko větší prostor k manévrování. Ale to máte také vy.
Nyní již přistupme k hlavní herní náplni, která sice není Pacman, zato ale ani není zcela originální záležitostí, jak bychom se mohli naivně domnívat. Já osobně podobný projekt v minulosti hrála na hodně starém mobilním telefonu a cílem je obsadit zadané procento herní oblast a to postupným stavěním a zaplňování zdí. Na začátku má tedy herní svět tvar obdélníku s tenkými okraji v jeho poměrně velkém prostředí se pohybuje dva i více nepřátel. Ti se různě odrážejí od okrajů a někdy i s lehkým náhodným faktorem, tudíž to nebude až tak snadné, ale dá se. Pokud si nebudete jisti, můžete stavět zdi kratší, bude to ale déle trvat. Zeď stavíte tím, že se z již vyplněného okraje vydáte do prostranství a dokončíte ji tak, že ji opět spojíte s jiným okrajem. Všechny kostičky mezi tím se vyplní a procenta naskočí. Navíc se v oblasti vyskytuje celá řada bonusů, které můžete sbírat. Většinou jde o ovoce s délkou platnosti okolo 10 sekund, během kterých se budete bleskově pohybovat, zpomalíte nepřátele nebo získáte jiné výhody. Kromě protivníků pochodujících uvnitř herní plochy jsou záludní také ti na jejich okrajích, kteří vás svým bleskovým útokem mohou připravit o život. To samé platí u těch vnitřních.
Změnou oproti originálu, jak jsem ho znala já, je to, že po naražení do zdi, kterou právě stavíte, není zničena a vy nejste připraveni o život. Jenom je znemožněno její dostavění, což lze ale následně snadno dohnat. Na jednu stranu krok směrem ke casual hráčům, na stranu druhou možná až příliš velké zjednodušení herního konceptu. Ke kladům lze naopak přičíst měnící se barvu pozadí.