"Ahoj, Time, tak co pro mě dneska máš?"
"Zdravím, Jeffe. Simulátor dálniční policie! Pamatuješ na Carmaggedon? Tak něco podobnýho, ale za ty hodný. Ovládáš policejní auto a honíš lumpy. Máš různé volby pro jízdu, triky, upgrady..."
"Jsi si jistý, že na to máme kapacity? Od středy do soboty je v plánu vývoj té hidden object hry z prostředí cirkusáků, a v neděli musíme pod jiným jménem vydat jednu starou věc."
"Chápu naší situaci. Na pár případných škrtech se jistě shodneme, Jeffe."
"Maximálně stihneme vymodelovat čtyři policejní auta. Nějaké kapacity na různé jízdní modely nepřicházejí v úvahu."
"To jsem tušil, ale pro návrh mise s uneseným autobusem potřebujeme..."
"Žádné autobusy. Přemýšlel jsem o tom a museli bychom jim programovat novou AI. Snazší bude, když hráč bude stíhat normální auta. Ty můžou jezdit po předem určené trase. Unesou ne jedno velké, ale dejme tomu patnáct menších vozů."
"Proč by teroristi unášeli patnáct osobních aut?"
"Tak je neunesou teroristi. Třeba je někdo hacknul nějakým virem!"
"...No a pak hráč bude muset přijet v časovém limitu k barikádě, vystoupit ven a v minihře deaktivovat bombu."
"Time, s tímhle si běž za Rockstarama nebo nezávislýma vývojářema. Oba víme, že nemáme kapacity na animování trojrozměrných postav. Natož na minihru. A proč by, herdek, hráč měl chtít DEAKTIVOVAT bombu? Vždyť hráči chtějí výbuchy! Čím větší, tím lepší!"
"Dobrá, dobrá. Tak by mohl bombu zničit menším výbuchem. Třeba raketama vystřelovanýma z nárazníků."
"To by šlo, ale ještě snazší by bylo, kdyby barikády ničil prostě nárazy - do sudů s benzínem. Policejní supervozy budoucnosti můžou umět, co se nám zamane!"
"Není to tak trochu proti duchu policie? Jezdit po městě a nechat vybuchovat barikády?"
"Zjevně nežiješ v Los Angeles. "
"Na odpolední práci to není špatné, Time. Prostředí sice vypadají úplně stejně, ale tabulkově jich je 16."
"Stejně tak i misí, i když jde vlastně jenom o čtyři tytéž nápady, které se opakují furt dokola. Spíše mi při betatestu chyběla mapa. "
"Mapy jsou pro vynález starý pět tisíc let, zkus myslet kreativně – hráči stačí progresivní nalajnovaná čára, kudy má jet. Na nějaké toulání po městysech stejně díky šibeničnímu limitu nebude čas. Co myslíš, stihneme ještě ve zbytku dne udělat další klon Farmville?"
- čtvrtek 14. října 2010
- 1