Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Quest for Glory 4 1/2 - návod

  12:00aktualizováno  20. dubna 10:30
Fanouškovské pokračování klasiky jménem Quest for Glory je hrou dlouhou a docela obtížnou. Proto jistě i kovaní adventuristé vezmou zavděk návodem, kterak ji úspěšně dokončit.

Quest for Glory 4 1/2 Předem upozorňuji, že následující návod popisuje cestu ke konci hry pouze pro postavu zloděje. Omlouvám se všem, kdo hrají s jinými postavami, ale nemohu garantovat, že řešení některých hádanek budou stejná – a procházet hru znovu s oběma postavami bylo pro mě příliš časově náročné. Věřím, že i přesto může být návod i ostatním užitečný, minimálně vás nasměruje v tom, co máte dělat. Vzhledem k RPG povaze hry se může stát, že vám nějaká činnost nepůjde provést a hra vám bude oznamovat, že ještě nejste dost silní, hbití, zkušení apod. V takovém případě ji opakujte tak dlouho, až se povede – s každým pokusem se totiž zvedá vaše dovednost v dané oblasti. A teď už k samotnému návodu…

Quest for Glory 4 1/2 Jděte třikrát na západ a promluvte si s Mervem [2,2]. Pak na něj použijte měšec s penězi a nakupte u něj hračku [2,4], pilulky na spaní a třeba i nějaké ty zásoby jídla. Jděte na západ do města a vejděte do šerifovy kanceláře. Promluvte si s řezníkem o tom, jak byste ho mohli osvobodit a zase kancelář opusťte [2,6]. Vejděte do vedlejších dveří, kde kdysi bývala krčma Hero’s Tale Inn. Promluvte si s Alem a zase klub opusťte. Jděte do obchodu s čapkami, promluvte si se Samem a nakupte všechny možné druhy. Vyjděte ven, jděte na západ a zaplujte do gildy dobrodruhů. Promluvte si nejprve se starým dobrodruhem [2,8], pak s prvním [2,10] a druhým bratrem [2,12]. Druhému navrhněte, zda by se nechtěl stát nudistou. Překvapivě vás poslechne [5,17]. Ze země si vezměte jeho obrovské oblečení [10,27].

Quest for Glory 4 1/2 Vyjděte z gildy a jděte na východ a na sever. Promluvte si s Hildou a nabídněte se, že jí pomůžete se zahrádkou [2,29]. Pak jděte dvakrát na jih, pak na sever a západ, načež použijte na zem motyčku a pořádně ji okopejte. Vraťte se k Hildě a domluvte si s ní schůzku [2,31]. Pak vejděte do šerifova domu. V šuplíku se válí kostlivý klíč, vezměte si ho a jděte zase ven. Jděte na západ a zajděte do řeznictví. Promluvte si s řezníkovou ženou a zase obchod opusťte. Jděte do uličky vedle a promluvte si zde s Kasparem [2,33]. Vejděte do hospody a promluvte si barmankou a vezměte si jeden Dračí dech [2,35]. Zkuste si s ní domluvit schůzku a kupte si od ní soudek. Vhoďte do něj prášky na spaní a vyjděte z baru. Jděte na západ.

Quest for Glory 4 1/2 Zaplaťte muži a vejděte na záchodky. Čtěte nápisy na zdi dokud neodhalíte zlodějské heslo. Můžete si zde uložit nějaké peníze v bance nebo si půjčit – ale pozor, dluhy se musí důsledně splácet! Jděte dvakrát na východ, dvakrát na jih a jednou na sever. Zaťukejte na dveře, budete vpuštěni dovnitř. Promluvte si s léčitelkou o pterosaurovi [2,37]. Kupte si od ní léčivý nápoj a opusťte dům. Jděte na západ, pak třikrát na sever, jednou na východ a opět na sever. Nasaďte si Psychedelic Cloak a použijte Dračí dech na vodní dýmku, kterou kouří hippie. Totálně shoří a Eranino místo konečně začne fungovat tak jak má [30,67]. Jděte na jih a na východ a promluvte si se skřetím právníkem. Pak vejděte do jeskyně. Projděte okolo falešného medvěda a promluvte si s jeskynním mužem [2,69]. Pak opusťte toto místo, jděte třikrát na západ, dvakrát na jih, třikrát na západ a jednou na sever.

Quest for Glory 4 1/2 Promluvte si s lebkou [2,71] a pak ji seberte [10,81]. Jděte dvakrát na jih, pak na západ, jih, západ. Dejte tvorečkovi léčivý nápoj [5,86]. Projděte tunelem a jděte dvakrát na východ. Použijte hračku na příšeru a tím ji zabijte [10,96]. Vraťte se – dostanete darem flétnu, která vám umožní přivolat podobné roztomilé tvorečky [30,126]. Jděte na východ, jih a východ. Promluvte si s ledovým obrem [2,128]. Ještě navštivte nezaměstnaného gargoyla u Erasmova sídla [2,130]. Dojděte na schůzku s kentaurkou a donuťte ji až k sexu [5,135]. Vraťte se k ledovému obrovi a dejte mu velké oblečení jednoho z bratrů z gildy dobrodruhů [20,155]. Promluvte si s čarodějnicí v lesní boudě, dostanete od ní také úkol [2,157]. Jděte do jeskyně a dejte gargoylovu vizitku jeskynním mužům [20,177]. Pak vypusťte létajícího ještěra z klece a vyjděte ven [5,182]. Použijte nafukovacího medvěda k vystrašení agresivního modrého jelena [20,202]. Pokračujte dál ke kouzelnému stromu a dejte mu vodní dýmku mrtvých hippie [5,207]. Pokračujte k Billovi (2x východ, 1x jih, 2x východ, 1x jih, 2x západ) a promluvte si s Cletusem, který stojí u dveří [2,209]. Nasaďte si plášť Konfederace a vejděte dovnitř [15,224]. Promluvte si s barmanem a přijměte práci [2,226]. Projděte dveřmi v severovýchodním rohu. Umyjte nádobí a podívejte se na zprávu, kterou najdete. Vraťte se a promluvte si znovu s Billem [2,228]. Dejte mu zprávu a dostanete za ni laso [10,238]. Vyjděte ven a dejte se až na hřbitov.

Quest for Glory 4 1/2 Projděte skrze volnou mříž a promluvte si v kobce s Larrym [2,240]. Pak mu dejte lebku [20,260]. Vraťte se ke vchodu do města a od něj dojděte k domku čarodějnice. Výměnou za to, že jste jí pomohli s Larrym, dostanete elixír na tvorbu nemrtvých [5,265]. Vraťte se do města, na náměstí na vás bude čekat Bella, italská dívka z mafiánského doupěte. Domluví si s vámi schůzku. Počkejte na noc a jděte na sever, vejděte do Starbuck’s a promluvte si s Bagim o upírech a pravé lásce – dostanete od něj báseň [2,267]. Vraťte se na náměstí a přelezte bránu. Jděte dvakrát na jih, pak na západ a na sever, zjistíte, že Bella byla zabita. Dejte jí elixír [10,277]. Dozvíte se leccos zajímavého o vraždě a hlavně kód k mafiánskému sejfu. Nasaďte si plášť s lebkou a jděte jednou na jih, dvakrát na západ a dvakrát na sever. Bella zde bude, ale díky plášti vás nezabije. Dejte jí Bagiho báseň, vrátí se do města.

Quest for Glory 4 1/2 Jděte k vílímu kruhu a promluvte si nejprve s vílami a pak s obrem [2,279]. Vraťte se do města a přelezte bránu. Pomocí kostlivého klíče se dostaňte do krčmy [5,284]. Prozkoumejte malbu vlevo. Otevře se to, klikněte na sejf a vezměte z něj doklady o vraždě [10,294]. Vyjděte zase ven a jděte do Starbuck’s. Promluvte si s Bellou a Bagim a zase Starbuck’s opusťte. Vyjděte z města ven a jděte po cestě, po které jste přišli a ještě kousek dál až ke kostelu. Vejděte do kostela a promluvte si s duchem. Vezměte lopatu a kopejte na označeném místě, abyste se dostali ke kostem [5,299]. Opusťte kostel a jděte dvakrát na východ. Vejděte do nočního podniku a klikněte na nástěnku poblíž dveří. Jděte ven, na místo, kde začínala hra a pak 3x na západ, 2x na jih, 4x na západ a 1 na sever k vílímu kruhu a dejte obrovi lístek na pánský bál [5,304].

Quest for Glory 4 1/2 Tímto končí vaše noční řádění, takže se zase přeneste spánkem do denní doby. Jděte na Eranino místo a lopatou zde vykopejte hrob. Dejte do něj kosti jak chtěla mrtvá dívka [10,314]. Jděte ke vstupu do hradu a přelezte před očima bohužel spící stráže hradby. Nechte se zavřít do vězení. Ve vězení zahrajte na píšťalku a přivolejte si zeleného tvorečka. Vykope vám díru, která vás zavede do hradní síně. Vyjděte po schodech. Uslyšíte přicházet nějaké lidi, takže se urychleně schovejte a vyslechněte rozhovor barona a sira Richarda. Seberte ze stolu oblečení stráže, klikněte na stůl u okna – dozvíte se něco o baronově minulosti – a na skříňku nad ním, kde se nachází pěkných třicet zlaťáků. Pak klikněte na okno a prolezte do lesa.

Quest for Glory 4 1/2 Jděte na místo, kde začínala hra, pak 1x na východ, 1x na sever, 2x na východ, 1x na jih. Jděte až na okraj a hoďte laso na strom na druhé straně [10,324]. Pak se pomocí něho přehoupněte, jděte na východ a nasaďte si na sebe oblečení stráže. Projděte přes baronovu hlídku a nasaďte si zase svoje věci [10,334]. Jděte na sever k jeskyni ledního démona. Nasaďte si prsten získaný od obra a jděte ke zmražené dívce [20,354]. (tady se vyskytuje malá chyba ve hře – démona se lze zbavovat stále znovu a znovu a získat tak libovolný počet bodů, třeba i nad hranici 500) Skočte si na hřbitov na místo kde byl Larry pro svíčku [5,359] Osvoboďte ji a promluvte si s ní – dozvíte se o tajném vchodu do zámku a o verších. Jděte na obrazovku s lasem a shoďte na sira Richarda strom [20,379]. Jděte do města a promluvte si s Kasparem, jak by mohl získat zpět svůj obchod. [5,384]. Podívejte se na mapu a promluvte si s Hildou.

Quest for Glory 4 1/2 Jděte na pláž, zaklepejte na dveře a půjčte si od Vikinga loď. Promluvte si s ní, požádejte ji o projížďku [2,386] a nechte se vyzkoušet. Správné odpovědi jsou „Left“, „Back Side“, „Opposite the Wind“, „No“ a „Fresh Fruit“. Doplujte podle mapy na malý ostrov, kde se bude nacházet poklad. Jděte na sever, seberte pytel a naplňte ho pískem. Jděte do jeskyně a dvakrát na východ [10,396]. Klikněte na čtverec na zdi. Otevře se panel – s jeho pomocí vypněte kostlivce, vezměte si jeho meč a pokračujte dál [10,406]. Položte meč přes kaňon a vytvořte si tak most [5,411] a pokračujte dál. Použijte pytel písku na amulet a budete si ho moci vzít [10,421]. Vraťte se zpět – u vchodu budou číhat piráti, stačí jim ale dát soudek s uspávacím práškem [10,431]. Vraťte se zpátky na pobřeží a jděte k Erasmově hradu. Vezměte si amulet na sebe a vejděte dovnitř. Z velké záchranné krabice si vezměte záchrannou hůlku a zase vyjděte ven [15,446]. Jděte do lesa a pak 2x západ, 4x jih, 1x západ, 1x jih. Použijte hůlku na pařez, otevře se. Vejděte dovnitř, projděte tunelem a na agresivní kytkou použijte sprej [5,451]. Projděte dveřmi až k baronovi a dejte mu mapu k pokladu. Konec!!!

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Neurony
Smrt mladíka vážícího 160 kilogramů mohou mít na svědomí videohry

Letošní červen byl osudný pro třiadvacetiletého Francise Haydocka z britského Birminghamu. Mladík zemřel po náhlém záchvatu, aniž by byl dříve diagnostikován...  celý článek

Rozhovor - Daniel Viktorin
Rozhovor s Danielem Viktorinem

O chystaných projektech, prodejích shareware her na našem trhu i nové online hře jsme si povídali s naším bývalým kolegou a autorem mnoha dopravních simulátorů...  celý článek

Botanicula
Novinky ze světa nezávislých her - série Playboy se vrací

Nová hra od týmu Amanita Design, pokračování legendární série Playboy nebo soundtracky z nezávislých her za akční cenu.  celý článek

Soutěž: Vyhrajte zásobu dobrot pro nejmenší
Soutěž: Vyhrajte zásobu dobrot pro nejmenší

Chcete svému drobečkovi zpestřit jídelníček? Soutěžte o balíček plný dobrot.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.