Rakker and the Sinking Cities - králičí pomsta
K tomu dojde v sérii celkově tří lokací, zasazených do různých prostředí, přičemž na samotném závěru hry nás údajně čeká slibný konec. Než se tam ale skutečně probojujete, budete muset absolvovat celé řady hopsacích pasáží, které jsou o to těžší, prozradím-li, že vašemu králíčkovi nebyla do ruky podána jediná zbraň. A tak budete zcela odkázáni na své pohybové schopnosti, s nimiž budete předvádět co dokážete v 2D zboku viděných lokacích, které jsou striktně lineární. Tudíž musíte kupříkladu počítat s tím, že vás hra nepustí do některé z lokací dříve, než pro mni zcela projdete pasáž jinou, což bude základní problém již na samotném začátku hry a dokáže to pěkně otrávit jinak vesměs kladné názory na hru. Ta totiž byla vybavena jednoduchými nepřáteli, kteří patří třeba i do říše rostlin a v pravidelných intervalech se na vás natahují ze stropu. Těm se ale půjde jednoduše vyhnout, stejně jako chodícím potvorám, které prostě přeskočíte.
I přes to se ale velice rychle neubráníte dojmu, který jednou dostihne každého hráče Rakker and the Sinking Cities. Obtížnost tohoto projektu prostě nebyla nasazena do snesitelné mírÿa to v kombinaci s pouhou trojici životů nedělá dobrotu. A tak se budete neustále zasekávat, umírat a zase začínat úplně od začátku, neboť přeskočit některé překážky chce doslova milimetrovou přesnost, jinak můžete dát sbohem dalšímu životu. Škoda, nebýt této „drobnosti“ mohli jsme mít opět další slibnou arkádu s vypuštěným akčním prvkem. Takto je hru třeba doporučit jen otrlejším hráčům s velkou dávkou trpělivosti.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 5 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...