Jak je vidět i z obrázků, na první pohled se toho moc nezměnilo a proč také. Autoři novou hru postavili na fungujícím konceptu a herních mechanismech a dokonce zachovali i grafiku, která je sice jednodušší, přesto ale barevná a na pohled velmi pěkně vypadající. Otázkou tedy zůstává, kde jsou vlastně ty novinky? Odpověď je nasnadě, autoři do projektu se vytáhli především s novým herním obsahem, který tentokráte přináší celých 60 logických puzzlí a ty vám už nějakou tu chvíli opravdu vydrží. Příjemně taktéž je, že nemusíte otrocky pokračovat jednu misi za druhou, ale vždy se vám otevře jeden celý blok a z toho si budete vybírat. Přesto pochopitelně platí, že cesta pěkně popořádku vás dovede od těch jednodušších úkolů k těm daleko složitějším.
Nyní je ten nejvyšší čas podívat se tak trochu na to, co nás vlastně v jednotlivých misích čeká. Jedná se o podobný koncept her, jako jsou logické projekty, kde musíte sérií zrcadel namířit paprsek tak, aby svítil přímo do cíle. Zde jen nebudete operovat s paprskem ale s hopsajícím míčkem a i zrcadla nahradí daleko pevnější dřevěné přepážky. Míček vždy po vašem kliku vyjede ze startu a vy ho musíte přesně navést do bodu označeného písmenem E, což značí exit. Po cestě je ale nutné posbírat všechny modré puntíky, což nebude až tak snadné. Bude totiž třeba správně natočit všechny přepážky, aby se míček odrazil tam kam má a urazil celou cestu. Naštěstí se můžete vracet kolikrát chcete a vše dělat na libovolný počet pokusů, což hru podstatně zjednodušuje. Ne ale natolik, aby vám hlavu stále nezamotaly automaticky se přepínající přepážky, tlačítka a mnoho dalšího.
Reflexion je projektem kvalitním, vlastně jako jeho předchůdce. Pár bodů by si možná zasloužil za to, že vlastně okopíroval celou hru a předkládá nám jen nové mise, tak to ale u druhých dílů chodí a my to hře vzhledem k dobré hratelnosti rádi odpouštíme.