Základem tohoto nenápadného titulu je jednoduchý princip ve spojení s pořádnou porcí levelů. Hra je totiž rozčleněna do tří sekcí, v nichž je postupně odstupňována obtížnost. Po dokončení tutoriálového kola se vám otevře první dvanáctka levelů, které si budete moci vychutnávat v libovolném pořadí. Do další dvanáctky již podstatně složitějších levelů budete vpuštěni až ve chvíli, kdy se vám podaří všechny předešlé dokončit, což bude otázkou ne-příliš dlouhé chvíle a to zejména v případě první skupiny, kde spíše než logiky bude zapotřebí štěstí.
Hlavním hrdinou je drobná kulička, pohybující se po více či méně složitých bludištích. Zpočátku se bude jednat o pouhých několik málo chodeb, později se však začne všechno značně komplikovat. A to především s přibývajícími dřevěnými přepážkami, které sehrají doslova zásadní roli. Budou to totiž právě ony, které budou rozhodovat o následujících pohybech onoho míčku. Na počátku každé hry tedy jednoduchým kliknutím vypustíte balónek ze svého chlívečku, čímž značně pendlovat mezi příslušnými stěnami a odrážet se od přepážek. Pouze jejich mírným odsunutím docílíte jeho změny směru. Cílem by se pak mělo stát sežrání veškerých modrých puntíků a následné doražení k exitu, který se zpřístupní. V cestě vám však zpravidla bude stát několik překážek, které je nutno překonat. Zejména se jedná o tlačítka „push“, jejichž přejetím se zaktivují. Jestliže se jich ale dotknete podruhé, opět se deaktivují. Potřeba bude kupříkladu přejet všechny tyto tlačítka na mapě či zmáčknout alespoň jedno z nich, čímž odstraníte neprostupnou kamennou stěnu.
Možná, že by to mnoho z vás neřeklo, ale hra je vytvořena za pomocí nepříliš oblíbeného nizozemského programu Gamemaker, což ji však ani v nejmenším nesráží. Ba co víc, příjemná grafika, podařená hratelnost a mnoho dalšího dělá z této hry neotřelé dílko, které se mezi jinými podobnými počiny rozhodně neztratí.