To ale hře ani trochu neuškodilo a stěžovat si lze především na celkovou délku hry,na níž ovšem nemá zvolené AGS vůbec žádný vliv. Na druhou stranu nelze délku až tak hanit vzhledem k tomu, že si ji můžete dle vlastních preferencí upravit i když to bude chtít trochu chuti a představivosti. Vše je totiž přístupné z textového souboru, v němž jsou uloženy i pouhé dva levely dodávané přímo se hrou. K těm můžete jednoduchou editací souborů v poznámkovém bloku přidat několik dalších.
Revelation je daleko více stealth 2D akcí než nějakou neutišitelnou řežbou. Na tom měl jistě svůj podíl i AGS enginu, díky němuž nemůže postava ani automaticky vyskakovat, místo toho je zvolena možnost šplhání na překážky.To funguje tak, že musíte nejprve dojít k danému stupínku, a teprve poté zmáčknout šipku nahoru. To je na jednu stranu přesnější, lehce netypické, ale ubírá to právě na již zmiňované akčnosti, která by projektu prospěla jako sůl. Do jisté míry tuto vlastnost vyvažuje přítomnost střelných zbraní, kterých máze k dispozici hned několik, přičemž budete je muset samozřejmě najít na území samotných misí. Přepínáte mezi nimi tradičně za pomocí číselných kláves. Ať už použijete ty nebo defaultní zbraň vhodnou jen při blízkém kontaktu, vždy budete muset k nepřátelům přistupovat nepozorovaně nejlépe ve chvíli, kdy jsou k vám aktuálně zády. To ale nebude vůbec obtížné vzhledem k tomu, že všichni neustále pendlují z jednoho místa na druhé a stačí jen lehké plánování a budete misemi procházet zcela hladce.
Abych autorovi nekřivdila, Revelation je tak trochu jinak pojatou akční arkádou, za což ji lze jedině pochválit. I když nepřináší zábavu na dlouhé hodiny a prezentace celého projektu v trochu chabé grafice se neřadí k současné špičce, za vyzkoušení rozhodně stojí.