Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rob Blanc 2 - návod

  12:00aktualizováno  26. září 10:28
Rob Blanc 2 je výtečná sci-fi adventura od zkušeného autory Yahtzeeho. Jeho tituly obvykle nebývají příliš obtížné, ale leckdy nabízejí poněkud nelogické puzzly. S naším návodem by ale projití RB2 měla být hračka…

Promluvte si s Paulem, pak mu vyhrožujte knihou. Podívejte se ven, pak zkuste strčit do zdi po pravé ruce, pak řekněte Paulovi, aby vám pomohl. Výtah bude postrčen do atmosféry. Po cut-scéně seberte helmu a jděte dvakrát dolů. Vejděte do uličky. Promluvte na odvodňovací trubku a seberte kreditku, až ji muž upustí. Jděte na západ a vejděte do obchodu. Seberte kyslíkovou bombu a láhev rybího tuku, vyjděte ven a pokračujte k zámku. Jděte východně z trůního sálu a seberte mléko. Zkuste vyjít ven. Použijte rybí tuk na mléko a zkuste ho dát dítěti. Pak jděte ven ze dveří, dvakrát na jih a na východ. Vejděte do dveří po pravé ruce a použijte mléko na mikroskop. Vraťte se ke králi a řekněte mu o pohromě.

Vyjděte opět ven a jděte na farmu. Promluvte si s farmářem, řekne vám, že zalévá trávu vodou z blízkého jezera. Prozkoumejte přístřešek na nářadí, jděte na východ, na západ, k jezeru a zkuste do něj vlézt. Použijte helmu na oblek a na tuto kombinaci kyslíkovou bombu, máte potápěčský oblek. Jděte zpátky do ulice se dvěma dveřmi a pokračujte na východ a na jih. Seberte silný prut a vyslechněte Paula, pokud chcete. Vraťte se zpátky k jezeru, použijte na Roba oblek a následně interagujte s jezerem. Použijte kovový prut a vytáhněte kanystr z bahna, potopí se ale zpátky. Jděte ke hradu a na východ, seberte lano, vraťte se na konec jezera a uvažte lano ke kanystru. Vraťte se k Paulovi a řekněte si mu o pomoc. Společně vytáhnete kanystr a zachráníte město od moru.

Dostanete vesmírnou loď, ale Rob není zvyklý létat manuálně. Spadnete podruhé na Zem a umřete. Nevadí, resurekce je fajn věc, ale nejprve budete muset najít zubní kartáček. Až budete opět moci ovládat svou postavum seberte křídu a použijte ji na souhvězdí v pravé části obrazovky. Páčidlem roztáhněte portál a pak jím zkuste projít. Je příliš velký, ale Paul se tam vejde. Pozvěte ho tedy dovnitř. Teď přebíráte ovládání Paula!

Jděte na sever a seberte noviny. Prozkoumejte je v inventáři, získáte klíč. Jděte zpět na jih a použijte ho do dveří úplně vpravo. Prozkoumejte šuplíky a jděte doleva. Použijte kostlivý klíč na druhé dveře zleva (Robův pokoj), seberte energetický nápoj na skříňce a použijte ho na Paula. Vraťte se zpátky do hlavní haly a použijte kostlivý klíč na dveře úplně vlevo. Projděte do koupelny, otevřete skříňku s toaletními potřebami a najděte v ní kartáček na zuby. Rob Blanc je opět naživu a jeho druhé dobrodružství u konce!

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.