Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozhovor s autory Operace Ting Tong

  12:00aktualizováno  12:56
Pod pokličku autorům nadějné Operace Ting Tong jsme nahlédli právě tímto rozhovorem, kde se o chystané akci z období Vietnamské války dozvíte daleko více.

Dataweb

Můžeš představit tým Virus Interactive, svou osobu a ostatní členy?
Takže jsme poněkud mladý vývojový tým. Aktivní členové jsme jen tři, teď zvlášť představím členy našeho týmu
Virus - No něco řeknu o sobě, pracuji nejvíc z celého týmu, je to taky asi tím že v týmu mám čtyři funkce : 2D grafik, 3D grafik, webdesigner a hlavně programátor, takže vše směřuje ke mně dá se říct, že toho mám plný hardisk. Je mi teprve 15 a tím se stávám nejmladším členem týmu.
B.A.R.T. – Má v týmu důležitou funkci a tou je grafika konkrétně 3D občas i 2D, nemá moc času na modelování, ale když už něco udělá, tak to opravdu stojí za to, díky němu se můžeme kochat pohledem na zbraně jako jsou M16 ,AK47 atd.
Kalamancharo – Týpek s dlouhou přezdívkou, v týmu pracuje na, scénáři má dobré nápady a vždy se vším pomůže a poradí. A ještě nesmím zapomenout na Nika, který složil do hry příjemně znějící melodii ,tak doufám, že ještě něco složí :-).

Jak jste se dali dohromady, jak dlouho už v současné sestavě fungujete? Je Operace Ting Tong váš první projekt?
Tak já jsme hodně dlouhou dobu táhl projekt sám, až tak před dvěma měsíci jsem napsal inzerát do jednoho fóra na 3D grafiku, kde se mi ozval B.A.R.T. a u ostatních členů si to už přesně nepamatuji. V této sestavě fungujeme okolo dvou měsíců. O.T.T. je náš první zveřejněný projekt, ale jinak nápadů a rozpracovaných her tu mám hodně….

Dataweb Můžeš něco povědět obecně o Operaci Ting Tong?
Jedná se o freeware hru z Vietnamu, která probíhá po dobu kruté vietnamské války.Většina misí probíhá ve vietnamské džungli.Až na trénink který je v Coloradu. V O.T.T. budete moc jezdit vozidly, jako jsou například nákladní vozy atd.

Bude mít hra nějaký příběh? Pokud ano, můžeš jej nastínit?
Ano, příběh určitě bude, mít teda, má už je kompletně napsaný, tak já ho teda malinko nastíním : Jmenujete se Mike Roward, jste obyčejný člověk žijící na venkově kousek od Colorada díky vašemu znechucení ke světu se rozhodnete jít do armády, aby alespoň něco váš život znamenal...V armádě se jim hodí každý a jde tam i přes riziko, kterého si je vědom každý voják a to že ho nejspíš pošlou do války ve Vietnamu. Hned druhý den se dostaví do Colorada a přidá se k armádě. Po 14 dnech se na základnu dostavily vrtulníky a vzaly všechny "schopné" do Vietnamu... 

Na co se mohou milovníci freeware akcí těšit? Nějaké zajímavé novinky, rysy hry?
Chtěl bych do hry vnést hlavně zábavu, aby se hráči při hraní nenudili a také bych se pokusil udělat multiplayer, na kterém jsem už trochu dělal, ale dalo by mi to hodně práce a byl by určitě až v plné verzi. Oslnit bych je chtěl určitě velkým množstvím, zbraní které budou v plné verzi a nápaditými misemi. A také nesmíme zapomenout na dabing :P a příběh :)).

V jaké fázi se vývoj momentálně nachází? Na kdy odhadujete vydání?
Beta je opravdu na super cestě vyjít na světlo světa, vydání odhaduji okolo Silvestra.Na betě dodělávám trénink a pak ještě musím udělat menu, což mi jde pěkně :-)

Která fáze vývoje byla prozatím nejproblémovější? Co si myslíš že vám bude dělat problémy do budoucna?
Vývojem nás provází hodně problémů, zatím se dalo vše nějak vyřešit, ale asi nejobtížnější byla animace postav, která pro mne byla opravdu ohromně těžká, poté jsem měl velké problémy se střelbou, jako tomu je i u Kóty, kde střelíte kamkoliv nad nebo pod nepřítele a stejnak se trefite do něj tohle jsem vyřešil, ale dalo mi to opravdu hodně zabrat. Jednou mně napadl jeden systém střelby, inspirovala mne střelba ze sniperovky v Max Paynovi, kde když jste vystřelil, tak letěla kamera za kulkou, já to udělal podobně, ale tu letící kameru jsem si odpustil, tak tohle mne inspirovalo k vyřešení problémů se střelbou a hle povedlo se, střelbu jsem vyřešil :))

Jak je mi známo, hru připravujete v Petrovi. Co si o tomto programu myslíš? V čem shledáváš jeho hlavní výhody/nevýhody?
Petr je opravdu skvělý vývojový program, dá se v něm udělat opravdu dobrá hra ale člověk do toho musí dát vše :)) No, výhodou Petra je rozhodně přehlednost při programování, jednoduchost a snadné vkládání obrázků zvuků atd. No, nevýhoda Petra je, že do něj nejdou vkládat video soubory, které by hodně věcí usnadnily.

Plánuješ do budoucna přejít na regulérní programovací jazyk?
Zatím ne, ale v budoucnu o tom určitě začnu přemýšlet. Zatím umím ještě trochu v Blitz 3D a C++… Dataweb

Máš nějaké zkušenosti s Gamemakerem? Jak bys jej zhodnotil v porovnání s Petrem?
S Gamemakerem mám nějaké ty zkušenosti, párkrát jsem v něm programoval, ale je o dost lehčí než Petr. Programování mně v Gamemakeru omrzelo a radši jsem zůstal u starého dobrého známého Petra. Gamemaker je určitě o poznání lepší na 2D grafiku, u Petra mi je o dost milejší 3D grafika, jednoduché a přehledné programování…

Máte již nějaké představy v týmu o vašich nadcházejících projektech? Do čeho byste se rádi pustili po Operaci Ting Tong?
O nadcházejících projektech jsme zatím neuvažovali, byla tu nadhozená malá zmínka o O.T.T. 2, ale nic není jisté, navíc dokončení plné verze jedničky ještě ani není. 

Kde jste se při vytváření této hry asi nejvíce inspirovali? Máte nějaký herní vzor?
U hry Vietcong, která mě doslova pohltila do svého děje,grafiky,přiběhu,dabingu a tak podobně, tak jsem si řekl proč bych taky něco nezkusil.Herní vzor, no o5 řeknu Vietconga.

Co říkáš na možná konkurenční českou K19 Army, s níž je vaše hra pokud opomeneme prostředí hry hodně podobná. Co si o tomto projektu myslíš?
K19 army se mi moc líbí, už se těším na plnou verzi samozřejmě tuto hru dost sleduji. Hra má dost dobrou grafiku, hlavně zbraně se mi moc líbí, na to, že v týmu Leeter Games jsou jen dva, tak je to opravdu velice povedená hra.

Dataweb Co děláš ve svém volném čase, když zrovna nesedíš u PC?
Hraju fotbal, spím :-D, chodím do školy :-), hraji stolní tenis, koukám na TV, poslouchám muziku, rád si kreslím, navrhuji nějaký ten příběh, přemýšlím nad tím, co je potřeba dodělat v O.T.T. atd. atd.

Vánoce se blíží, jak je letos strávíš? Na co se těšíš nejvíc (pozn. Autora – rozhovor byl dělaný před Vánoci :-)?
Vánoce strávím s rodinou. Nejvíc se těším asi na radost, kterou udělám svým blízkým. Zní to jak vystřižené z nějaké reklamy :D

Co zimní sporty? Provozuješ nějaké?
Zimní sporty provozuji, i když nevím, jestli se letos dočkám ještě sněhu. Když je občas nějaký ten sníh, tak asi nejraději lyžuji nebo jezdím na snowboardu a váááálím se ve sněhu :-D 

Chtěl bys něco na závěr vzkázat čtenářům? Máš možnost ...
Určitě,řeknu pár slov – Chtěl bych, aby jste stále hráli freeware hry, doufám, že budou i nějací ti vývojáři tvořící v Petrovy zatím nás popravdě moc není . Tak doufám, že se vám O.T.T. bude líbit a děkuji za tento rozhovor :))

Homepage: http://virusinteractive.wz.cz/

Autor:


Témata: Advent a Vánoce


Nejčtenější

Gauge Of Rage
Gauge Of Rage je Hotline Miami se zombíky... A taky třikrát krvavější.

Vzpomínáte na Hotline Miami? A vzpomínáte na to, jak šíleně rychlá a neskutečně zábavná to byla hra? Gauge Of Rage si bere inspiraci plnými hrstmi a přidává i...  celý článek

Další z rubriky

Botanicula
Novinky ze světa nezávislých her - série Playboy se vrací

Nová hra od týmu Amanita Design, pokračování legendární série Playboy nebo soundtracky z nezávislých her za akční cenu.  celý článek

2011
Nejlepší nezávislé hry roku 2010 - 1. část

První část nabízí výběr nejlepších adventur, akčních her a arkád, které jste si v minulém roce mohli z Plných her stáhnout.   celý článek

Kulivočko
Kulivočko - dojmy z dema

Zahráli jsme si demo české adventury Kulivočko.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.