Vyzpovídat Jakuba Dvorského byl bezpochyby vynikající nápad. Mezi grafiky a animátory jde o důležitou persónu, která vystudovala Televizní grafiku na VŠUP, poté pomohla založit Amanita Design a následně spolupracovala na Samorostu (obou dílech), což je hra, která nás reprezentuje i v zahraničí a sbírá jedno ocenění za druhým. V současnosti pak Amanita Design pracuje na projektu Machinarium. Jakubovi Dvorskému položil pár zajímavých otázek Pavel Hruboš, animátor 2K Czech, pracující aktuálně třeba na Mafii 2. Rozhovor čtěte na adrese http://glosy.animace.com/2008/11/21/jakub-dvorsky-amanita-design/.
Rozhovor s Jakubem Dvorským
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...