Co Maria připomíná hned na první pohled, to je charakteristická grafika. Herní prostředí je lehce rozkostičkované a pořádně barevné a aby toho nebylo málo, ani rozlišení není zrovna nejlepší. I tak je nutné uznat, že na poměrně malé okno, v němž projekt běží, autoři udělali maximum a vytvořili měnící se prostředí s různou tématikou a tak projdete jak samotným hradem, tak i zelenající se plání a mnoha dalšími lokacemi. A proč vlastně? Wariův hrad je první a zároveň i poslední lokací, kterou ve hře navštívíme, logicky se tedy do něj budeme cíleně vracet. A proč jsme odešli, to nám nastíní úvodní část hry, kde je představena malá lstivá liška, která Waria okrádá o peníze. Ve chvíli, kdy to zjistí, ji v tom chce zabránit, místo toho je ale vystřelen daleko za hrad a musí se celou cestu plazit zpátky.
Pochod je to opravdu nepříjemný už jen kvůli tomu, že nás potkají desítky nepřátel. Ti mají ve zvyku klidně i pochodovat přímo proti Wariovi seřazeni do úhledné řady a tak budete mít opravdu co dělat, abyste tuto armádu naráz odrazili. A tím se dostáváme k trochu šílenému bojovému režimu, který v praxi vypadá asi tak, že jen freneticky mačkáte klávesu ctrl, vaše síla se zvětšuje a hlavní hrdina odráží jednoho protivníka za druhým. Pokud dojde číslo dostatečně vysoko, dostáváte i jisté bonusy za rozsáhlé kombo. Jinak je samozřejmě úkolem dorazit co nejdříve zpět k hradu a po cestě se co nejméně nechat zranit protivníky. Ti jsou rozmanití, většinou se pohybují po zemi a zničíte je stiskem ctrl. Jen občas bude nutné použít silnější úder v kombinaci se šipkou dolů a nebo jiných záludnějších věcí, ale to spíše výjimečně.
Párkrát si tedy poskočíte po plošinkách, zabijete několik desítek nepřátel a hra je u konce. K jejím záporům lze tedy jednoznačně připočítat nedostatek herní doby. Pokud ale budete k projektu od počátku přistupovat jako ke krátké možnosti odreagovat se, zklamaní rozhodně nebudete. Přejeme příjemnou zábavu.