Sareri je logickou záležitostí s levely nápadně se podobající arkádě. Tomu ale nesvědčí pouze jedno-obrazovková místnost, kde máte za úkol překonat nachystané překážky, sebrat rozkvetlou květinu a pádit s ní do exitu, která jistě nebudete mít problém mezi okolními políčky rozeznat. Se základy hry si taky vrásky dělat nemusíte. I když hře nebudete rozumět ani slovo, přichystáno je pro vás rovných dvacet tutoriálových levelů, jež vám pomalým přidáváním nových prvků seznámí se všemi úskalími, k nimž se můžete postupně dočkat. První level, v němž se nový prvek objeví je navíc vždy naprosto zřejmý, tudíž nebudete mít nejmenší problém princip pochopit.
A to dokonce i navzdory tomu, že jednotlivé prvky v každé misi patří k variabilnějším. Za základní lze označit obyčejné kvádry, které naše hrdinka neposunuje klasickou formou, pouze má v ̈popisu práce v případě nutnosti stisknout mezerník, který kousku vymrští dopředu a ta se zastaví nejdříve o první kamennou zábranu. K tomu jsou ale levely také uzpůsobeny, pokud tedy tímto způsobem s prvkem pohnete, vždy zabrzdí tam, kde jste to požadovali. Mezi klasické prvky podobných her se taktéž řadí různobarevné klíček, které odemykají i celý komplex vedle sebe stojících kousků stejné barvy. Pak přijde slovo také na speciální teleporty, s nimiž můžete jezdit nahoru a dolů, což určuje šipka na nich umístěná.
I když vše výše popsané zní poměrně slibně, Sareri není žádným objevným dílkem. Spíše představuje již mnohokrát viděné principy a to navíc s nešikovným ovládáním a ne zrovna atraktivní grafickou stránkou.