Senseless War nevyniká příběhem, grafikou ani zvuky. Přesněji řečeno příběh naprosto abstinuje, grafika nese viditelné stopy Microsoftího PaintBrushe a zvuky se omezují na křik umírajících. Přesto se troufám tvrdit, že je to nadprůměrně kvalitní hra vynikající pestrou a vyváženou paletou zbraní a schopností. Spolu s user-friendly zpracováním se hra přímo vnucuje průměrnému válkychtivému hráči do pracovních hodin nebo hodin informační technologie. Trojice herních modů - v prvním čelíte nekonečným vlnám zlepšujících se nepřátel, v druhé se snažíte zničit oponentovu věž a ve třetí sbíráte jeho vlajku - nabízí hodiny zábavy.
Struktura jednotek z dálky připomíná Civilization, protože od základních pěšáků beze zbraně postupně přecházíte ke gladiátorům a přes roboty k tankům a ultimátním drakům. Zasazení samozřejmě nedává nejmenší smysl, nicméně stejně tomu je u drtivé většiny tower defense her. Podstatné je, že jednotky se spolu se stavbami (zdi, miny, kulometné hnízda) mohou skvěle doplňovat a je doslova radost budovat perfektně fungující obrannou linii zdí, zdí se štíty, min, atomovým min a chlápků s plamenomety. A je ještě lepší to posléze vidět fungovat!
Nicméně nejlepší obranou je útok a i zde hra nabízí pestrou škálu jednotek a strategií pro souboj s druhou věží, včetně použití rozličných letadel. S jistým fantasy settingem přichází i možnost kouzlit a kromě mincí za zabité nepřátele získáváte i jejich duše, které můžete proměňovat za pomoc armády nemrtvých, krvavý déšť a jiné biblické vynálezy. Ačkoliv vám nezřídka zachrání na poslední chvíli kůži, vše je vcelku dobře vyvážené a neexistuje ultimátní zbraň; vítězství není otázkou chvilky a musíte se mít neustále na pozoru. Nebudu zastírat, že moje vojenské já bylo tím vším doslova nadšeno.
Senseless War může narozdíl od jiných zářivých tower defense freewarovek nabídnout leccos právě lidem v práci a ve škole. Sice je asi hanebné takto snižovat jejich produktivitu, přesto... Snadná minimalizace, možnost vypnout zvuk, funkčnost i na archaických konfiguracích, proto nevadí ani grafika. Zamrzí snad jen absence splitscreenu a či jiné formy multiplayeru. Takže do toho - oponentova věž se nezboří sama od sebe!