Když projekt přirovnáváme k Solitaire je pochopitelné, že se zde nějakým způsobem musí objevit karty a také že ano. K těm klasickým mají ale hodně daleko. Vesměs se zde objevují dvě základní sady, jedny s ovečkami a jedny s ohradou. Myslím že si každý dokáže tak nějak domyslet, že s těmito dvěma „surovinami“ půjde dělat jen jediné a sice stavět ohrady kolem oveček. To vše je prováděno naprosto automaticky a jediné, co od vás bude požadováno je výběr jedné karty obou druhů a o zbytek se postará hra samotná.
Aby tohle správně fungovalo, musí být dopředu jasná a přesně daná pravidla. A také že ano, k jejich pochopení stačí úplně mozek průměrně cvičení opice. Aby ohrada kolem ovce fungovala a vy jste si opravdu připsali slibovaný počet bodů, bude nutné vybrat k sobě ovci a ohradu tak, aby se čísla na nich nejlépe shodovala, v ještě tolerovaném případě může být ohrada vyšší hodnoty než ovečka. Lidově řečeno pro uzavření oveček potřebujete tolik ohrad kolik jich je nebo případně více.
V tomto směru vás ale omezují ještě další věci a sice že na obrazovce máte vždy jen tři karty obou druhů. A nejednou se vám během hry stane, že všechny hodnoty ohrad jsou nižší než nejnižší hodnota oveček. V tom případě je hold nutné jeden tah obětovat. Aby se podobné věci nestávaly, budete si muset zvolit správnou strategii. O úspěšnosti hry totiž hovoří konečné skóre, jež porovnáváte až po vyčerpání karet z balíčku. Tyto balíčky jsou taktéž viditelné a tak sami rozeznáte, jak blízko konci vůbec jste.
Sheep se autorům povedla. Grafika je pěkně barevná a kreslená, ovečky vypadají roztomile a hratelnost je taktéž na výši. Nesmíte od ní čekat zázraky, zabaví ale i při opětovném hraní a hlavně nesežere příliš mnoho času.