Nejprve si udělejme takovou malou exkurzi do toho, co se vlastně semlelo tentokrát. Hlavní problém způsobila věc zvaná Mother Wire, což je v překladu jakýsi mateřský zdroj energie, který je zodpovědný za její dodej do všech dceřiných sítí. Celou situaci klasicky může zachránit jen jediný a tím jste vy – Shocker, postavička vytvořená pouze z čisté elektřiny je tím pravým, kdo může opět propojit elektrickou síť a obnovit dodávky proudu do celého světa.
Úkol to ale nebude vůbec snadný a autoři si připravili celkově 15 logických rébusů a pokud vám to snad bude málo, pořád si můžete vytvořit vlastní díky přiloženému editoru s velmi jednoduchý ovládáním. To je ale až dodatečná možnost, nejprve vás dostatečně potrápí právě ona kampaň. V každém levelu máte za úkol co nejdříve čili co nejkratší cestou dorazit do svítivého exitu, což znamená, že jste tuto cestu úspěšně zapojili a můžete pokračovat dále. Každý level nemusí mít zaručeně pouze jednu správnou cestu o čemž slouží i výzva k překonání hodnot nastavených samotnými tvůrci.
Důležité je, že v prostoru se můžete pohybovat jen odrážením a narážením do malých boxíků. Ty jsou rozmístěny po obrazovce a i když to vypadá jako rozmístění chaotické, ve skutečnosti má jistá pravidla. Jinak by se vám stěží dařilo najít cestu tak, aby to fungovalo. Na boxících můžete střídat směry a v případě, že stisknete kurzor doprava, Shocker vyletí a po cestě nepotká žádnou zarážku v podobě zdi, vyletí z obrazovky, což je jasný podnět k restartu levelu. Postupně se objevují také speciální doplňkové objekty se zvláštními vlastnostmi, což zase trochu oživuje hratelnost, během které se mimochodem nudit rozhodně nebudete.
Jestliže vás neodradí trochu jednodušší grafická stránka s jednobarevným černým pozadím, jistě se vám Shocker zalíbí a to obzvláště pokud se nebráníte logickým hrám.