Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SimTr - první trolejbusový simulátor na světě

  12:00aktualizováno  9:30
Máte zájem stát se na nějakou tu chvíli řidičem vozů MHD a okusit tak onu tvrdou, zodpovědnou a stereotypní práci? Pokud jste odpověděli kladně, SimTr je tu pro vás.
50

SimTr

Platforma: Freeware
Výrobce: Andy

Stáhnout

SimTrJistě se najdou tací z vás, kteří zatoužili po řízení autobusu či trolejbusu. Ačkoliv se to nezdá, jde v reálu o jedno z nejméně vděčných zaměstnání, protože jak je známo, převážet živý náklad je horší než několik tun radioaktivního odpadu. Těchto městských dopravních simulátorů je však opravdu mizivé množství a většina z nich ani nedosahuje nijak výjimečných kvalit, ale přesto existuje alespoň slovenský simulátor, který stojí za vyzkoušení. Podívejme se na něj pod drobnohledem.

Základní stažitelná verze hry pomalu ani nestojí za zrecenzování, protože nenabízí takřka nic a stereotyp se dostaví po prvním projetí na konečnou a zpět. Co je na hře však výborné je editor vlastního světa, díky němuž si můžete vytvořit při troše trpělivosti a pečlivosti vlastní město, ve kterém provětráte všemožné dopravní prostředky. Oněch prostředků je totiž v základní verzi solidní množství. Zajezdit si můžete z 18 různými druhy s tím, že pro každý typ si můžete zvolit ještě jakýkoliv SimTr skin, kterých je navíc na internetu k mání snad několik stovek - dnes již možná i tisíc čili stále se je při ježdění na co dívat. Avšak na krajinu se už moc dlouho dívat nedá. V základní verzi je nebe, tráva, silnice a nějaké ty sloupy pro troleje. Toť vše, ale nezoufejte. I pro krajinu je na internetu ke stažení mnoho zajímavých modifikací. Do světa SimTr modeři přidali moderní zastávky, stromy, paneláky, domy, auta, lidi na zastávkách a další aspekty reálného světa. Stačí tedy zabruslit na některá fóra a požitek ze SimTr hned bude na světě. 

Co vám ještě nabídne základní verze? Např. informační panel o následující zastávce a o počtu pasažérů, kteří budou nastupovat a vystupovat. Občas se mi stalo, že chtělo nastoupit 6480 pasažérů, ale řekněme že to byl pouze úsměvný bug. :-) Ovládání dveří tedy nepochybně mSimTrusí hra obsahovat také. Sice nevidíte, jestli je otevřeno nebo zavřeno, ale pokus alespoň o nějaké dveře je to dobrý. Zajímavý je ale především způsob přenastavování trolejí. Pokud chcete jet s trolejbusem doprava, ale zapomněli jste jaksi přehodit výhybku a odbočili jsteâÂ?Ś tak můžete pouze doufat, že se trolejbus bude pohybovat na nějakou jinou magickou energii. Tento simulátor však RPG není. :-)

Když to shrnu tak hodnocení je sice takové jaké je, ale pouze pro základní verzi. Jakmile zabruslíte na ona fóra a okusíte mnohé modifikace, můžete si k hodnocení připočítat další 3 body. Základní verze ale velmi brzo zapadne mezi velkou škálu stereotypních her. Také není dobré, když při jízdě vůbec nic neslyšíte. A proč? Protože autor nestačil implementovat jediný zvuk. Žádný upgrade však již autor nechystá, a tak to všechno zbývá na moderech, které hra baví. Nikdo neříká, že se k nim nemůžete přidat také. ;-)

Autor:


Hodnocení hry

Naše hodnocení

50 %

Hodnocení čtenářů

81 %

Vaše hodnocení

Doposud hodnotilo 724 čtenářů



Nejčtenější

Další z rubriky

Lost Constellation
Pohádková Lost Constellation vypráví opravdu prapodivnou bajku

Les skrývá mnohá tajemství. Některá taková, jaká raději nechcete znát. V této doplňující epizodě pro jinak komerční hru Lost In The Woods pořádně nasajete...  celý článek

Bad Dream: Bridge
Bad Dream: Bridge je součástí mnohem děsivějšího příběhu

Zpátky do noční můry. Prozatím poslední návštěva do světa série Bad Dream vám nejenom ukazuje znepokojivé a děsivé obrazy, ale také si s vámi hraje. Škoda jen,...  celý článek

Inaris: The Cloud Temple
Inaris: The Cloud Temple je jako pohodový příbuzný Portalu

Chrámy staré civilizace v Inaris: The Cloud Temple jsou vysoké jako samotná obloha. Cestu nahoru si tak musíte vytvořit sami, pomocí zvláštního artefaktu,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.