Celé herní pole tedy vypadá jako takové malé bludiště. V tom se pohybujete společně s hadem, kterému byly většinou do začátku přiděleny jen dva články, jde tedy o tvora nečekaně malého. Na to si ale nezvykejte, brzy z něj vyroste pěkný macek, což je ta část hry, která se podobá Hadovi. Stejně jako v této hře i zde budete pojídat dobrůtky v podobě červených jablíček a ty budou navyšovat vaši délku vždy o nějakou konstantní jednotku. Každý s aspoň trochu rozvinutou inteligencí sám přijde na to, že čím delší tělo, tím obtížnější je manévrování v ohrazeném prostoru. Vždy totiž musíte myslet na to, abyste měli jak z místa, kam se objevíte nějak vycouvat a dostat se zase zpátky bez toho, abyste museli couvat. To totiž toto zvířátko nezvládá.
Nyní přejděme k té části, která by jako z oka vypadla Sokobanovi. Z této logické hříčky si projekt samozřejmě ukousnul tu nejdůležitější část a sice skládání krabic a jejich ukládání na předem určená místa. K tomu je vyhrazeno pár míst s označením a krabic je různý počet. Cílem je dotlačit je tak, aby v konečném důsledku byla všechna místa zaplněna. Teprve poté může s konečnou platností skončit level vaším vítězstvím. Mise jsou rozděleny do bloků po třech a poté co dokončite dva z nich, dostanete se do dalších tří a tak stále dokola. Co se Boulder Dashe týče, s tím hlavně souvisí padající výbušné barely. Pokud odstraníte podpěru jednoduše spadnou dolů a po dopadu na cokoliv (klidně vaše tělo) prostě vybuchnou a pokud byste náhodou byli poblíž, prostě vás smetou.
No a k tomu všemu navrch přištěte poměrně věrohodné retro zpracování. Využito je pouze několika základních barev, žádné přehnané kontrasty, zkrátka remake jak má být. Laťka je nasazena vysoko, uvidíme co přijde do soutěže v následujících týdnech.