Ostatně mráz po zádech mi přeběhl již v úvodním menu, kde neskutečně vysoký a tajemný hlas zpíval známou písničku „Twinkle, Twinkle, little star...“. Klasická dětská odrhovačka ozývající se v menu vesmírné akce působila tak trochu nečekaně a připomínala ony tajemné hlasy, které známe tak dobře z různých hororových momentů. Tento krok tvůrců ve mně zkrátka vzbudil dobrý dojem již při úvodním setkání s hrou a to je rozhodně důležité.
Hlavní postavou je jakýsi Isaac, který se musí dostat z této vesmírné lodi, což nebude vůbec žádná sranda. Příběh ostatně mohl být trochu více promyšlený, zvlášť když se autoři snaží o onu hororovou atmosféru za každou cenu. Tady tedy hra ztratila nepatrně bodíků, které ale opět nabere vzhledem k celkem podařenému konceptu. Ten vsází na akci, kde počet vystřelených projektilů nepřesáhne tisíce. Hra na vás místo chrlení desítek protivníků naráz jen jednou za čas vyplivne jednu obludu, zato to ale bude pěkná infarktovka. Příchod nepřátel totiž nelze téměř žádným způsobem odtušit. Občas se sice nachází již na zemi, velmi často ale spadnou z horní části chodby a to bez jakéhokoliv varování a většinou především v momentě, kdy nad daným místem procházíte. Pravda, pěkně vás to vystraší, občas je to ale i dosti nepraktické. Takto vás hra nutí tato místa si zapamatovávat, jinak nemáte šanci uspět. Pokud totiž směřujete třeba k mechanickým otevíracím dveřím a centimetr před nimi spustíte mechanismus, který na vás vyhodí monstrum, tato potvora vás uzavře v malém prostoru mezi dveřmi a jeho maličkostí, kde již nezbývá příliš místa na obranu a většinou ztrácíte život.
Naopak příjemnou vlastností je možnost nákupu nového vybavení. ¨To jsou zejména zbraně, zásobníky, dobíječe zdraví. K tomu ale budete potřebovat herní kredity, proto jsou vám ty dražší předměty zpočátku prostě odepřeny.