Jako první by to měl být jakýsi starobylý vzhled, ovšem se závanem moderních technologií. To je zde taktéž splněno – i když někteří autoři volí cestu co možná nejpěknějšího vzhledu za využití všech aktuálních technologických serepetiček, pokud si chce hráč opravdu naplno zavzpomínat, volila bych styl, který je právě v tomto projektu. Jednoduché barvy, omezený počet odstínů a přesto herní levely vypadají naprosto brilantně. Navzájem se dostatečně odlišují, a aby toho nebylo málo, obsahují řadu zajímavých prvků, které vás udrží při pozornosti jak v otázce hratelnosti, tak i vizuální líbivosti.
Hlavním úkolem drobného hrdiny je sbírat v každém z levelů duše zemřelých. Poté, co se mu podaří zlikvidovat všechny v levelu, může se posunout dále. Tato formulka ale nebude platit nijak zvlášť často a posunu do každé další mise si budete opravdu vážit. Proč? Důvod je jasný – obtížnost. Cestu vám totiž velmi často budou křížit rozličná monstra, překážky a další drobnosti, na které je i váš vysoký počet životů opravdu krátký. Ostatně v leckterých misích budou životy utíkat jako na běžícím páse, neboť nástrah je opravdu nespočet. Za prvé to jsou statické pasti, jako jsou kupříkladu bodáky umístěné zespoda plošinky, na které se tak trochu zákeřně napíchnete v momentě, kdy vyskočíte nahoru. Pak jsou tu také klasické pasti stojící na zemi. Hlavu vám rovněž zamotají děla, která čas od času vypálí obří černou kouli a ta se za vámi třeba ještě chvíli kutálí.
Pak jsou zde také pohybliví nepřátelé pochodující zprava doleva, kteří vás zachytí třeba i v momentě, kdy visíte na žebříku nebo šplháte po laně. Problémy zkrátka číhají na každém kroku a vyhnout se jim bude chtít hodně tréninku. Zvlášť když je ovládání natolik atypické, že budete muset nejprve chvíli pochodovat daným směrem a pak teprve vyskočit. Kombinace výskok a pak teprve směrová šipka zde totiž neexistuje a postava místo toho pouze vyskočí do vzduchu.