Spirit Blade

Spirit Blade | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Spirit Blaze je kombinace hry na hrdinu a bezprecedentní akce

• 0
Akční hra plná barevných efektů a nikdy nekončících kolotočů útoků a úderů, to je Spirit Blaze, který by mohl být skoro perfektní hrou. Bohužel tomu brání špatná práce kamery a nepřítomnost hry pro více hráčů.
90

Spirit Blaze

Výrobce: SilentWalker

• hektická a nikdy nekončící akce
  • pěkná grafika a skvělá hudba
  • zábavné souboje s bossy
  • komba
  • manuální ovládání kamery je příšerný nápad
  • žádná hra pro více hráčů

Spirit Blade

Ve hře Spirit Blaze proti vám stojí mnohdy skoro stovky nepřátel, kteří s vámi nemají slitování. Ačkoliv hra trpí několika neduhy, přičemž tím největším je velmi špatná práce kamery, nabízí obrovské množství efektní akce, při které se točíte v neustálém víru mečů, ohnivých jazyků a jiných kouzel. Hektická hratelnost málokdy nechá vydechnout a tak je jediným momentem, kdy si utřete pot z čela, chvíle, kdy ležíte rozsekaní na podlaze.

Spirit Blade

Dalo by se říct, že něž hra na hrdiny je Spirit Blaze svým způsobem čistokrevnou akcí. Váš hrdina se nevylepšuje, ale jen nabíjí schopnosti, které posléze vyšle do svého okolí, aby daly co proto krvelačným nepřátelům. Můžete si vybrat buď jednu z pěti kampaní, ve kterých se pomalu stupňuje obtížnost, nebo si zkusit volný mód, ve kterém bráníte krystal před útoky příšer. Ale hezky popořadě.

Spirit Blade

Funguje to zkrátka tak, že probíháte různými koridory a místnostmi, vraždíte pomocí svých schopností monstra a sem tam najdete nějaký vzácný předmět, či otevřete pákou dveře. Kromě základního útoku máte i pět speciálních, které vám sice ubírají výdrž, ale za tu zkázu, co natropí, to stojí. Navíc můžete, pokud máte dostatek energie, aktivovat speciální schopnost, která vyčistí všechno na obrazovce.

Spirit Blade

Nejen z těch aktivních schopností ale hrdina Spirit Blaze žije a tak záleží i na tom, jaké pasivní schopnosti si nastavíte na začátku hry. Většinou jde o procentuální šance nějakého efektu při úderu. Takže můžete být rychlejší, silnější, odolnější, může se vám doplňovat život, nebo můžete třeba každým dalším úderem dávat o to víc zranění. Hodit se bude všechno. Jestliže je hra na první obtížnost na začátku skutečně dětsky snadná, na tu další se budete později velice potit.

Spirit Blade

Vzhledem k tomu, že hra se ovládá výhradně klávesnicí, není možné přesně zacílit na nějakého soupeře. To je sice škoda, ale zase to způsobuje, že když nějaká bitka začne, celá obrazovka se změní na ohňostroj ohnivých, ledových a bůhví jakých efektů, přes které nejde ani pořádně vidět, jestli do něčeho skutečně mlátíte, nebo jen tak sekáte do vzduchu.

To ale nevadí, protože o hektickou akci zde jde především. Dokud se na obrazovce objevují čísla vyjadřující zranění, které jste uštědřili protivníkům, prostě mlátíte do klávesnice.

Spirit Blade

Spirit Blaze je skvělá hra se skvělou grafikou a mimochodem i skvělou hudbou. Po čase se začne dost okatě opakovat, ale to samé se přece děje třeba i u Diabla a nikomu to nevadí. Kromě absence multiplayeru, tedy hry více hráčů, o kterou si mechanika Spirit Blaze přímo říká, je největším problémem kamera.

Tu ovládáte levým a pravým tlačítkem CTRL, ale vůbec to nefunguje. Nehledě na to, že na nějaké štelování kamery není při bitvě čas.

90 %

97 %