Cactus chrlí hry jako na běžícím pásu – v posledním měsíci jsme se dočkali minimálně dvou, přitom žádná není vyloženě odfláknutá nebo nezajímavá. Stench Mechanics je primárně adventura, která vznikla v částečné časové tísni, což se na ní podepsalo. Ne že by byla odfláknutá, ale řekla bych trochu málo komplexní. Tomu ale neodpovídá počet možných zakončení, který se ustálil na čísle tři, což je mezi dnešními stále dosti lineárními hrami počet poměrně vysoký. Na druhou stranu nejde o konce radikálně odlišné a pokud se vám podaří je najít, sami zjistíte, že jsou si velmi podobné.
Nezávislého pozorovatele a občasného hráče freeware her možná trochu odradí ne zrovna atraktivní technická stránka. Takové již zkrátka cactusovy hry bývají. Tvary jsou nejasné, celé okolí je rozkostičkované a přesto má celá ta „hrůza“ něco do sebe. To co Cactus možná zanedbal co se prvního dojmu z grafiky týče ale vylepšuje designem místností. V těch teprve předvádí, jak dobře umí s kostičkami pracovat a i jak v takto bojových podmínkách zvládá vytvořit zajímavý herní svět, který vás bude bavit. Ostatně procházení nachystanými misemi je to jedinéí, co se od vás čeká. V kůži hlavní hrdinky nejprve vstanete, zjistíte několik málo problémů na vaší vesmírné lodi, obléknete se do skafandru a vyrazíte za plněním úkolů. Vše je vidět pohlede zboku jako v arkádě a velkou část času strávíte lezením po žebřících, které spojují samotné pokoje. S některými předměty a lidmi je možné interagovat, stisknout tlačítko či zapnout sprchu, což se výhradně děje za pomocí šipky nahoru, tedy jediné akční klávesy nepočítám-li ty ovládající pohyb.
Cactus se tentokráte nijak nevyznamenal a do Stench Mechaniscs zapracoval svůj ne zrovna špatný nápad. S jeho převedením a grafickou líbivostí je to ale již na pováženou. Pokud tedy nemilujete cactusovy hry, nic se nestane pokud tuto náhodou vynecháte.