Jednou z nich je také Strange visit, která asi nejvíce spadá do kategorie adventur, i když se o čistokrevného příslušníka rozhodně nejedná. Logických hádanek je poskromnu, rozhovory žádné a spíše než o dobrodružství jde o prozkoumávání jednoho tajemného místa. Ostatně to napovídá tomu, jak se tvůrci drželi Lovercraftovy myšlenky, která spočívá v noční návštěvě neznámého místa, které má být tak trochu ruinou a velkou neznámou. A tento nápad se myslím autorům podařilo vystihnout výjimečně dobře a aby toho nebylo málo vše vyšperkovali opravdu úžasným zpracováním. Po této stránce, troufám si tvrdit, v soutěži pokořitele nenaleznou. Jimi předváděná 3D grafika vypadá na pohled výtečně, ostatně využili na ní poměrně moderní technologie, kterými se každá freewarovka jen tak nepyšní. Vše je vyvedeno ve 3D grafice a je snímáno pohledem první osoby. To je asi jediné, co mi na zpracování tak trochu vadilo – kamera mi přišla posazená příliš blízko u země a mnou ovládaná postava díky tomu a mnoha dalším indiciím nepůsobila příliš lidsky.
Hratelnost tak trochu trpí. Je jasně vidět, že se tvůrci soustředili zejména na technické zpracování. To zde sice hraje roli velmi významnou, ne však majoritní a i prozkoumávání okolí bez dalších úkolů jednou omrzí. Po celou dobu se budete pohybovat v tajemném domě, který působí naprosto opuštěně. Navíc je od chvíle, kdy ho poprvé uvidíte jasné, že skrývá nějaké to tajemství. A střídáním několika schodišť a vstupováním do těch správných dveří ho třeba i odhalíte...
Strange visit není projektem bezchybným, v této soutěži má ale solidně nakročeno k tomu dobře se umístit. Svou roli totiž sehraje perfektní technická stránka, která má v kategorii adventur jen malou konkurenci.