Tyto aktuálně dvě části jeho života (přítomnost v nemocnici a minulost na cizí planetě jakožto horník) se budou prolínat také v herní části. V jednu chvíli tedy budete pobíhat po izometricky snímaném herním světě a snažit se vypořádat s protivníky, jindy se na několik málo vteřin přesunete do nemocnice, abyste ztropili pěkně krvavé pozdvižení a zase se vrátili do bezvědomí a pokračovali tam, kde jste skončili.
Co jsem si na Sub-Zero Conditions 2: Power in numbers vedle střídajících se prostředí pochvalovala, to je celkový design místností. Ten se totiž neustále mění. Zatímco v jednu chvíli prohlížíte kanceláře plné podivných zombíků, následně již pobíháte po zasněžených exteriérech, kde se sem tam dokonce objeví i nějaká ta vánice. Jak venkovní tak i vnitřní oblasti zkrátka autoři skvěle propracovali a probírat se jimi je jedna radost.
Vzhledem k tomu, že jde o akční hru, není možné opomenout probrat zbraně. Ty budete sbírat ze země, stejně jako nábojnice, jichž nebude zrovna nejvíc a tak je třeba střílet obezřetně, dobře mířit a šetřit projektily. Jinak se ale setkáte s mnoha druhy zbraní, jako je samopal, tak třeba i silnější brokovnice. Jako zápor bych ale uvedla úvodní jízdu na sněžném skútru, jež byla příjemným zpestřením, ale velkým chaosem. Ovládání totiž nebylo zrovna nejlépe vyladěno a nejhorší je asi kolize s okolím, která mě téměř vždy připravila o několik částí zdraví, vzhledem k tomu, že mě stihli dohnat mí protivníci do chvíle, než jsem se ze zmatení vymotala.